κεφάλαιο 16

1.1K 39 4
                                    



   Η ώρα ήταν έξι το απόγευμα και η πόρτα της εισόδου ακούστηκε. Ο Ian είχε επιστρέψει. Ήξερε πως θα έκανε τα πάντα για την κόρη του όμως το να τον βλέπει εν δράσει ήταν το κάτι άλλο. Η Alisia που τόση ώρα παρακολουθούσε παιδικά μαζί με την blair  όρμησε πάνω στον πατέρα της μόλις τον άκουσε να μπαίνει. Η χαρά της δεν μπορούσε με τίποτα να κρυφτεί. Εκείνος την πήρε στην αγκαλιά του και πλησίασε το καναπέ που βρισκόταν η Blair.

<<Τι κάνουν τα κορίτσια>> ρώτησε.

<<Βλέπουμε παιδικά>> είπε με την γλυκιά φωνουλα της η Alisia. Όσο για τη Blair;; Εκείνη δεν μιλούσε καν. Ήταν η πρώτη φορά μετά από καιρό που τις πλησίαζε και φοβόταν μην το χαλάσει. Έπρεπε να παραδεχτεί όμως στον εαυτό της πως της είχε λείψει.

  Ο Ian παρατήρησε πως η Blair δεν μιλούσε επειδή ένιωθε αμήχανα. Όλο αυτό το καιρό είχε καταλάβει κάτι. Ήθελε να την διεκδικήσει, να την υποτάξει και όπου βγεί.
<<Πηγαίνετε να ντυθείτε και Blair μάζεψε μερικά ρούχα για σένα και τη μικρή. Θα πάμε μια εκδρομή>> είπε κάνοντας την Blair να τον κοιτάξει ενώ η μικρή έφυγε σφαίρα στο δωμάτιό της.
<< Που θα πάμε και για πόσο;;>> ρώτησε παραξενεμένα η Blair. Εκείνος την πλησίασε και της ψιθύρισε στο αυτί.

<<Όλα στην ώρα τους μωρό μου>> και άγγιξε με την ακτή των δακτύλων του το πίσω μέρος του λαιμού της. Την ένιωσε να ανατριχιαζει και να παραλύει στο άγγιγμα του. Χμμ...καλά αρχίσαμε σκέφτηκε. Αμέσως μετά η Blair ανέβηκε πάνω να ντυθεί. Ήταν μπερδεμένη με τον ίδιο της τον εαυτό. Από τη μία ήθελε να μείνει όσο πιο μακριά γίνεται και από την άλλη τον ήθελε κολασμένα. Φόρεσε ένα κοντό ανάλαφρο λευκό φόρεμα και αφού μάζεψε με Ρίκα ρούχα δικά της και αργότερα της μικρής,  κατέβηκε κάτω με ένα σακουαγιαζ. Εκει την περίμεναν η Alisia με τον Ian. Μπήκαν στο μαύρο audi R8 του Ian και ξεκίνησαν για το άγνωστο. Μετά από αρκετή ώρα δρόμο η Blair δεν άντεξε άλλο και ρώτησε.

<<Εμμ...που θα πάμε;;>> είπε και εκείνος δεν μπόρεσε να κρατήσει το γέλιο του.

<<Πάνω που σκεφτόμουν ότι άντεξες περισσότερο απ'οτι συνήθως. Πρέπει πάντα να τα ξέρεις όλα;;>> είπε με ένα χαμόγελο στα χείλη που πρώτη φορά εκείνη έβλεπε.

<<Απλά...απλά θέλω να ξέρω>>

<<Θα πάμε στο εξοχικό μου>>

  Όταν φτάσανε είχε νυχτώσει και μικρή είχε αποκοιμηθεί. Ο Ian την πήρε στην αγκαλιά του και την πήγε στο δωμάτιο όπου θα κοιμόταν. Έφερε τα πράγματα μέσα και η Blair εξερεύνησε το σπίτι. Ήταν τεράστιο και όμορφα διακοσμημένο. Παντού υπήρχαν φωτογραφίες της Alisia  και του Ian να γελάνε. Ήταν υπέροχοι. Έφτασε στο σαλόνι και βρήκε εκεί τον Ian  καθισμένο στο καναπέ με ένα ποτήρι κρασί στο χέρι γύρισε επιτόπου για να φύγει όμως η φωνή του την σταμάτησε.

<<Έλα εδώ>> Η φωνή την ήταν επιβλητική και δεν της άφηνε περιθώρια να αρνηθεί.  Τον πλησίασε και έκατσε στην άλλη άκρη του καναπέ. Της έτεινε ένα ποτήρι με κρασί και εκείνη το πήρε.

<<Ευχαριστώ που μου είπες για τη μικρή. Είχα απομακρυνθεί πολύ>> είπε και χάιδεψε το χέρι της.

<<Απλά δεν μπορούσα να την βλέπω έτσι>> είπε και το κοίταξε στα μάτια.
Για μια στιγμή όλα χάθηκαν και ήταν μόνο αυτοί οι δύο και η μεταξύ τους έλξη. Ο Ian την πλησίασε σιγα-σιγα και εκείνη έμεινε εκεί μαγεμένη από το βλέμμα του. Της πήρε το κρασί από τα χέρια και μέσα σε δευτερόλεπτα την έπιασε πίσω από το λαιμό και την φίλησε άγρια, παθιασμένα. Την έσπρωξε πίσω και ανέβηκε πάνω της μπαίνοντας ανάμεσα στα πόδια της. Κανένας δεν μπορούσε πλέον να αντισταθεί. Είχαν χάσει αυτή τη μάχη. Του τράβηξε τη μπλούζα και την έβγαλε ενώ εκείνος φιλούσε το λαιμό της. Τα ρούχα τους βρέθηκαν στο πάτωμα και εκείνοι άρχισαν να παλεύουν παθιασμένα. Το φιλιά και τα αγγίγματα έλιωναν τα κορμιά τους. Ήθελε να την κάνει δική του. Όλο το βράδυ έμπαινε μέσα της άλλοτε άγρια και άλλοτε γλυκά. Ήθελε να νιώσει το σώμα της, να δει όλες της τις αντιδράσεις, να την κάνει να αναστεναζει, να φωνάζει μόνο για εκείνον.
   Άφησε το σώμα του να πέσει κουρασμένο πάνω της.
<<Είσαι δικιά μου>> της είπε μέσα από τα φιλιά τους.
<<Μόνο δικιά σου>> συμφώνησε ζαλισμενη από τα φιλιά του. Τράβηξε το ριχτάρι του καναπέ και σκέπασε τα γυμνά κορμιά τους που λίγο πριν είχαν γίνει ένα. Έτσι τους βρήκε το πρωί, αγκαλιασμενους.

______________________________________

Νέο κεφάλαιο!!

Με πολύ αγάπη

Το παιχνίδι του έρωταМесто, где живут истории. Откройте их для себя