Hi everybody bugün size yaklaşık 2 saat önce yaşadığım bir anımı anlatacağım başlıyorum
Biz (ailem ben fln) lunapark'a gitmiştik ve bir çocuk vardı ama bildiğiniz Johny Orlando (bilmeyenler için medyadaki klipteki çocuk) dehşet benziyordu bende bu çocuğa bakıyordum işte ama çocuk beni fark etmedi sonra ayağımın ucundaki taşı çocuğa bakacağım diye görmedim ve düştüm neyse ki bana birşey olmadı çocukta fark etmedi. Aynı olay bir daha yaşandı ama biz benim düştüğüm sırada çocukla bakışıyorduk büyük ihtimalle çocuk "bu neden mal yarım saattir neden bana bakıyor " diye bana bakıyordu işte çocuk bakarken düştüm çocukta ağzını kapatarak kıkırdadı neyse ki ben insanların düşüncelerini çok takan bi insan değilim (yani tanımadığım ve bende bir değeri olmayan insanların) yoksa bunu baya kafaya takardım. Neyse bölüm olsun ilerideki zamanlarda okur güleriz. Bu arada kitap 116 okuma olmuş okuyan herkese çok teşekkürler. 7 uğurlu sayım olduğu için 700 veya 777 okuma olunca (umarım olur) özel bir bölüm atmak istiyorum eğer istediğiniz bi bölüm türü varsa yazın ben sizi bölüme etiketlerim ileride birde aklımda bi bölüm konsepti var testli birşey Selinwolfhardddan aldım fikri onuda bir ara yazacağım bu arada kendisinin fanficleri var okuyabilirsiniz gayet güzel birde benimki gibi bu tarzda bir kitabı var o da çok eğlenceli neyse reklamda yaptım gideyim bari (yalnız birşey fark ettim 12 bölümün 4üne Selin'i etiketlemişim)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
For Boredrom
Non-FictionYazın evde sıkılınca herkesin yazmaya başladığı günlük tarzı şeyden ...