Şuan gerçekten çok sinirliyim nedeni ise birkaç gereksiz insan. Sosyal medyada takılırken çok fazla ünlüler kendi üstüne zimmetli malıymış gibi davranan insan görmeye başladım insanlar sırf bu yüzden paylaşılan fotoğrafların altında birbirleriyle kavga ediyorlar bu beni belli bir noktaya kadar rahatsız etmedi ama bazıları sırf sevdiği ünlüyle yakınlık kurdu diye (ki bu yakınlık genelde rol gereği oluyor) bir çok kişiye çok ağır şeyler söylemeye başladı . Bu söylenenleri okurken ben bile rahatsız oluyorken kim bilir o insanlar neler hissediyordur.
Örneğin Finn'in partneri diye Millie'ye edilen küfürler,Jacob'un sevgilisi diye kıza söylenen şeyler hatta geçenlerde insanlar ne kadar düşebileceğini göstererek Milllie'nin üstüne yalan yanlış şeylerle o kadar üstüne gittiler ki kız Twitter hesabını dondurdu.Noah'ın sevgilisi olduğu söylendi diye Julia Raskin'e söylenenler.Finn ile aynı klipte oynadı ve birbirlerini öptüler diye Iris Apatow'a edilen hakaretler de en az Millie'ye yapılanlar kadar fazla geçen kızın canlı yayınına girdim yorumların %80'i hakaret , küfür vb. şeyler . Genel olarak Finn'den falan örnek verdim ama benim karşıma çoğunlukla çıkanlar bunlar. Tamam ünlülerden hoşlanabilir çok sevebilirsin ama bu insanlara hakaret etmen için bir sebep değil . Ben uzun uzun yazdım ama bunu okuyan insan eğer anlattığım şeyleri yapabilecek kadar düşmüş bir insansa bu yazdıklarımı da anlayıp akıllanacağını sanmıyorum.
Olsun ben yine de söyleyeyimÜnlüler hiçbirinizin üstünüze zimmetli malı değil
Evet sinirim az da olsa geçti biraz daha rahatlamış hissediyorum.
Bu arada medyadaki fotoğraf Lady Bird'den filmi 2-3 hafta önce izledim cidden güzeldi çok hoşuma gitti eğer film falan izlemeyi seviyorsanız bi bakın derim.
Bana da film veya dizi önerebilirsiniz çünkü cidden bu aralar iyi birşeyler izlemeye ihtiyacım var gibi hissediyorum.
Tekrar bu arada benim hesabım baya eski eskiden okuduğum 2-3 kitapta okuma listemde kitapları kütüphanemden sildim ama hala okuma listemdeler. Onları nasıl listeden kaldırabilirim bileniniz varsa lütfen söylesin .
Hoşçakalın ben gidiyorum 💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
For Boredrom
Non-FictionYazın evde sıkılınca herkesin yazmaya başladığı günlük tarzı şeyden ...