Internet ve Pennywise

14 3 9
                                    

Evet bu bölümde size son zamanlarda sinirimi bozan ikiliyi tanıtacağım

1-Internet
Az önce Rivardale'nin 6. bölümünü bitirdim 7'ye geçiyordum ki internet sıkıntı yaratıp açmadı eee int çekmiyorsa bunu nasıl yazıyorsun diyorsunuz inanın bir fikrim yok Televizyonda kendiminkine girmek içim ablamın Netflix'inden çıkmıyım ama kendiminkine giriş yapamadım o yüzden televizyondan da izleyemiyorum ve bu büyük bir dram
Ve yeni best shipim Betty ve Jughead çok güzel işler başarıyorlardı. Burdan çekmediği için wifiye çok teşekkürler

2-Pennywise
It'i okumaya başladığımdam beri palyaço fobim tetikleniyor ve her yerde palyaçolar görüyorum geçen saat 3 falan evde herkes uyuyor benimde filmim yeni bitti dedim ki biraz kitap okuyayım değişiklik olsun dedim ve balkona çıkıp kitap okumaya başladım bi 200 sayfa kadar okuduktan sonra üst kattaki evin balkonundan biri cama tık tıklamış gibi ses geldi bende bakmadım sonra bu 2 kere daha oldu en son kafamı kaldırıp baktığımda bana yukarıdan bir palyaço bakıyordu ama ne 90lardaki ne de 2017deki filmdeki gibiydi kitapta betimleme yapıldığı gibiydi tabi o an ufak çaplı bir çığlık attım ve aklıma Pennywise'nin korkudan beslendiği geldi biliyorum o an çok saçma bir şey düşünmüşüm gibi gelebilir ama kitabın etkisindeydim  sanırım ve aklıma gelen fikirle korkmuyorum korkmuyorum diye mırıldanmaya başladım ve o günden beri hiç balkona çıkmadım kendimi şizofreni gibi falan hissediyorum ama bir daha palyaço görmedim sanırım o büyük yüzleşme falandı kskkdkdkdkkdkd ya da ben kitaba kendimi çok kaptırmışım.Pennywise'a da çok teşekkür edip buradan ayrılıyorum...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

For BoredromHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin