KİM SUNGGYU

7.5K 175 35
                                    

Adı: Kim Sung Kyu (김성규)

Doğum Tarihi: 28 Nisan 1989

Boyu: 178 cm

Pozisyonu: Lider ve Ana vokal

Kan Grubu: A




EK BİLGİLER

-Sunggyu’nun asıl hedefi ölene kadar şarkıcı olmak.

-Sunggyu, onu yıkayacak bir robot istiyor.

-Sunggyu'nun ideal kadın oyuncu tipi: Lee Min Jung.

-Sunggyu’nun en sevdiği renk beyaz.

-Sunggyu, ıssız bir adaya gitse yanına Myungsoo'yu almak istermiş.

-Sunggyu, 5 yıl boyunca Çince çalıştı.

-Sunggyu'nun zayıf bir kalbi var bu yüzden birine uzun süre kızgın duramaz.

-Sunggyu için; Aşk önce geliyor sonra; -> arkadaşlık -> şöhret -> para.

-Sunggyu büyük bir izleyici kitlesine iyi müzik sunabilen bir şarkıcı olmak istiyor.

-Sunggyu'nun (dünyaca) favori grubu PCD.

-Sunggyu süper güçlere sahip olsaydı, teleport yeteneğinin olmasını isterdi.

-Sunggyu çok dikkatli biri.

-Sunggyu hassas bir cilde sahip, metallere karşı alerjisi var.

-Sunggyu'nun karaokede söylediği faori şarkısı; Taeyang - I Need A Girl

-Sunggyu fasulyeden nefret ediyor.

-Sunggyu uyumayı çok seviyor hatta bütün gün uyuyabilir.

-Sunggyu’nun takma adı ‘Grandpa’ çünkü o her zaman yoruluyor.

-Sunggyu,vücudunda en çok ellerine güveniyor.

-Sunggyu, Jeonju Ulusal Üniversitesi Yüksek Okulu'nda "Beat"adlı gruptaydı.

-Sunggyu'nun grubu çoğunlukla Pia,Linkin Park ya da Limp Bizkit gibi hardcore müzik yapıyordu.

-Sunggyu'nun kendinden 5 yaş büyük bir ablası var.

-Sunggyu idol olma hayalini ilk olarak ailesine söylediğinde, onlar bunu reddetti ve annesi onun normal bir yaşam sürmesini istedi.

-Sunggyu'nun ailesi onun idol olma kararını reddettiği için, Sunggyu gizlice çalıştı ve evde kalmadı.

-Sunggyu internette 1.numaralı aranan olursa, diğer üyelelerle gülecek ve kanıt olarak ekran fotoğrafı çekecekmiş.

-Sunggyu işini çok iyi yaptığı için, manajerleri bile ona ek talimat verme gereği duymaz.

-Sunggyu'nun Woollim şirketinde şarkı söylemesinin en büyük nedeni Nell. (Sunggyu Nell hayranıdır.)

-Yaşına rağmen, akrep dansını en hızlı öğrenen Sunggyu oldu.

-Sunggyu'nun göz kompleksi var.

-Üyeler pratik sırasında oyun oynamakla vakit geçirdiklerinde Sunggyu çıldıracak gibi hissediyor.

İNFİNİTE HAKKINDA HERŞEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin