Lee Sung Jong

6.4K 150 22
                                    

Adı: Lee Sung Jong (이성종)

Doğum Tarihi: 3 Eylül 1993

Boyu: 177 cm

Pozisyonu: Vokal ve Maknae (En küçük üye)

Kan Grubu: A

EK BİLGİLER

-Sungjong, Beyonce ile dans etmek istiyor.

-Sungjong’un hayalindeki evlenme teklifi; Bir dağın zirvesinde diz çökerek evlenme teklifi etme.

-Sungjong her zaman yanında yalan dedektörü taşıyor. Dedektör ona hediye olarak gelmiş.

-Sungjong’un en sevdiği renk sarı.

-Sungjong'un yalnız olma korkusu var.

-Sungjong'un elleri oldukça büyük ve erkeksi.

-Uzaylılar varsa, Sungjong onlarla arkadaş olmak ve onlarla uzayda dans etmek/oynamak istiyor ve de yemek yerken onlara yakın olmak istiyor.

-Sungjong bir günlüğüne Sunngyu'nun yerinde olmak istiyor çünkü abi gibi davranmak istiyor.

-Sungjong'un rekabeti, kız gruplarının danslarını yaparken ortaya çıkıyor.

-Sungjong'un kendisinden 3 yaş küçük bir kardeşi var.

-Sungjong, Hoya ve Sunggyu'ya minnettar. Çünkü Hoya ve Sunggyu zor zamanlarında ona hep yardımcı oluyor.

-Sungjong’un çene kompleksi var.

-Sungjong, iyimserliği nedeniyle Dongwoo'yu kıskanıyor.

-Sungjong çok fotojenik.

-Sungjong'un en nefret ettiği şey, Woohyun'un yalan söylemesi.

-Sungjong, Michael Jackson'ın en çok 'Beat It' ve 'Ben' şarkılarını seviyor.

-Sungjong, Come Back Again klibindeki çöl tilkisini evcil hayvanı olarak almak istedi.

-Sungjong'u bir şey yapmaya zorlayamazsınız çünkü homurdanmasını işittiğinizde sizi çıldırtır.

-Patronları, bir keresinde Sungjong'a kız gruplarının dansını yapmasını yasakladı çünkü insanların olumsuz düşüneceğinden korkuyordu.

-Patronları, aslında Sungjong'un saçını maviye boyatmak istedi.

-Sabah duştan sonra aynaya baktığı zaman, Sungjong iyi göründüğünü düşünüyor.

-Sungjong'un hiç sevgilisi olmamış. =D <3

İNFİNİTE HAKKINDA HERŞEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin