İsim: Lee Sung Yeol (이성열)
Doğum Tarihi: 08/27/91
Boy: 180cm
Kan Grubu: B
Yetenek: Vokal,Rap
EK BİLGİLER
-Sungyeol çantasında hep kolonya taşıyor.
-Sungyeol’un ilk aşkı lise 1'de oldu. Kız ondan 5 yaş büyüktü.
-Sungyeol’un ideal kadın oyuncusu, Soo Ae.
-Sungyeol'un hayalindeki evlenme teklifi; Dünya çapındaki tüm TV'lerde görünerek evlenme teklifi etmek istiyor.
-Sungyeol heyecanlandığında, çok fazla kekeliyor/takılıyor.
-Sungyeol'un en sevdiği renk pembe.
-Sungyeol,Amerikalıları seviyor.
-Sungyeol her zaman cep telefonunu kaybediyor.
-Sungyeol bir köpekbalığı saldırısı olursa üyelerden herhangi birini kurtarmak istemiyor, çünkü içlerinden birinin ölmesindense hepsinin birlikte ölmesinin daha iyi olduğunu düşünüyor.
-Sungyeol kız gruplarına yakın olmak istiyordu, bu yüzden sosyalleşmeye gittiğinde beraberinde Sungjong'a gelebilir mi diye soruyordu.
-İlk zamanlarda yayınları izledikten sonra, Sungyeol dolgun yanakları nedeniyle bulldog gibi göründüğünü düşünüyordu.
-Sungyeol daha önce hiç kız arkadaşıyla bir yerde yürümemiş.
-Sungyeol bir günlüğüne Sunngyu'nun yerinde olmak istiyor çünkü o zaman diğer üyelere temizlik yaptırabilir.
-Sungyeol en güzel noktasının yanakları,dolgun karnı ve boyu olduğunu düşünüyor ve burnunu çok beğeniyor.
-Sungyeol çalışkan ve kurnaz gibi görünse de gerçekte öyle değil.
-Sungyeol için kıymetli olan şeylerden biri fan mektupları.
-Sungyeol, papağan ve kaplumbağa besledi.
-Sungyeol'un görünüşüyle ilgili herhangi bir kompleksi yok.
-Sungyeol, çok sıkı İngilizce çalışıyor.
-Sungyeol, menajerlerine ve üyelere zorbalık yapmayı seven biridir.
-Sungyeol Çince bildiğini iddia etmişti, ama ne yazık ki düşündüğü gibi akıcı değil.
-Sungyeol, Infinite grubuna son katılan üye.
-Sungyeol çok kolay ağlayan biridir. Ama örneğin bir klipte ağlaması gerekirse o kolay kolay ağlayamaz.
-Sungyeol hayaletlerden korkuyor.
-Sungyeol, aktör Yoo Haejin veya Kim Changjung gibi güçlü yine de komik bir rol denemek istiyor.
-Sungyeol, Amerikan dizilerini izlemeyi seviyor.
-Sungyeol, Japon dizisi Hana Yori Dango ve likes Oguri Shun'u seviyor.
-Sungyeol saçlarını yeşile boyamak istiyordu ama izin vermediler.
-Fotoğraf çekiminde, Sungyeol garip ve eğlenceli pozlar veren biridir.
-Grubun en uzun üyesi Sungyeol.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNFİNİTE HAKKINDA HERŞEY
FanfictionINFINITE (인피니트), Woolim Entertainment'e bağlı 7 üyeli Güney Koreli erkek grubudur. Bu 7 üye Sungkyu, Dongwoo, Woohyun, Hoya, Sungyeol, L, and Sungjong'dur. Infinite çıkışını Haziran 2010'da ilk hit şarkıları olan "Come Back Again (다시돌아와)" ile yaptı...