Hoya\Lee Ho Won

5.3K 112 72
                                    

Adı: Lee Ho Won

Sahne Adı: Hoya

Doğum Tarihi:28 Mart 1991

Boyu: 178 cm

Pozisyonu: Dans ve Rap

Kan Grubu: AB

Hobileri: Oyun oynamak

EK BİLGİLER

-Idol olma yolunda, Hoya bir çok arkadaş kaybetti ama onların yerine bir çok fan kazandı.

-Hoya'nın pantolunu ilk sahne performansında yırtılmıştı.

-Infinite üyeleri, Japonya'da en ünlü üye olarak Hoya'yı seçti.

-Hoya, Woohyun'la yalnız kalmaktan korkuyor.

-Hoya'nın en sevdiği renk mor.

-Hoya, günde 3 kez duş alıyor.

-Hoya dans etmeye orta okuldayken başladı.

-Hoya, grupta en iyi vücuda sahip olan üye olduğunu düşünüyor.

-Hoya grubun rapçisi olduğundan beri, şirketi ona dreadlocks (tüm saçın örüldüğü saç modeli) yapmasını ve de saç bandı takmasını söylüyor.

-Hoya için aşk kız kardeşinden daha önemli. (Eğer olsaydı)

-Hoya, eskiden hip-hop/sokak dansçısıydı.

-Hoya, en ilginç üyenin Sungyeol olduğunu düşünüyor.

-İnsanlar koyu kaşları nedeniyle Hoya'nın "Janggyu"yu andırdığını söylüyor.

-Hoya geç saatlere kadar pratik yapmayı seviyor.

-Hoya biriyle tanıştığında, kendisine Howon değil de "Hoya" diye hitap edilirse, kendisini o kişiyle yakın hissediyor.

-Hoya'nın vücudunda en güvendiği yer; köpek dişleri.

-Hoya'nın kompleksi tüylü olması.

-Hoya,grupta en çok Myungsoo'ya imreniyor.

-Diğer üyeler oynamak için dışarı çıkarken, Hoya boş zamanını bile sıkı pratik yapmak için kullanıyor.

-Hoya'nın annesi onu destekledi ve hayalini gerçekleştirmek için elinden gelenin en iyisini yaptı.Ama ne yazık ki babası henüz fikrini değiştirmedi. Hala daha Hoya'nın kararından mutlu değil.

-Hoya, KBS'nin Six Hour programını seviyor, çünkü ona dedesini ve büyükannesini hatırlatıyor.

-Hoya, genç yaşında daha 17 iken, şarkı söylemeyi ve dans etmeyi öğrenmek için liseyi bıraktı.

-Hoya Afrika-Amerika'lı olan melezlerin çok esnek olduklarını düşünüyor.

Hatta annesine ''Neden ben Afrika-Amerika'lı değilim?'' diye sormuş.. Annesinin yanıtı ise şöyle ''Çünkü ben Afrika-Amerika'lı değilim.''

-Hoya ortaokula kadar bir Taekwondo oyuncusuymuş.

İNFİNİTE HAKKINDA HERŞEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin