Karmaşık Duygular

7 0 0
                                    

İlk iş günü bitmeye geldi, hava yavaştan kararmaya başladı. Lara çantasını ve paltosunu aldıktan sonra caddeye çıktı. Hâlâ bir utanç içindeydi ama en azından artık o duygularından kaçmak zorunda değildi. Nerdeyse plazada kimse kalmamıştı. Lara'da ilk gelen taxi ye bindi ve sadece düşünmeye başladı. Berk i, kendisini, yaşadıklarını... Kafası iyiden iyiye karışmıştı, ya da hâlâ korkuları vardı.

20 dakikalık yolun ardından eve geldi. Fazlasıyla yorgundu ama tatlı bir yorgunluk. Pijamalarını giydikten sonra televizyonun karşısına kuruldu ve kafasını boşaltmak için diziler falan izlemeye başladı.

Lara farkında olmadan uykuya daldı , kalktığında saat 7.40 .  Saati görünce hemen ayağa fırladı çünkü mesainin başlamasına 30 dk kalmıştı. 'Daha 2. günde geç kalırsam çok kötü olur, kesin kovarlar beni' demeden alıkoyamadı kendini. Çabucak banyoya fırladı elini yüzünü yıkadı,  makyajını yaptı ve en son ilaçlarını içtikten sonra caddeye fırladı. Sadece 22 dakikası kaldı, ilk gelen taxi nin önüne attı kendini ve derin bi nefes aldıktan sonra adresi söyledi.

Yol herzaman ki gibi 20 dakika sürdü,geriye sadece 2 dakikası kaldı ama artık rahattı nasıl olsa plazmanın önüne kadar geldi. Koşar adımlarla masasına doğru ilerledi ve tek işi olan kod yazmaya başladı. Aradan 1 saat geçtikten sonra Berk Lara'nın yanına geldi. Lara yine aynı hisse kapıldı.
Aşk... Heyecandan kıpkırmızı oluverdi. Berk usulca yanına yaklaşıp 'kaçma artık' diyerek Lara'nın yüzüne düşen saçını kulağının arkasına doğru düzeltti. Lara 'ama patronumsunuz yapamam' dedi. Berk nedenini sorduğunda 'söyleyemem' dedi Lara. Berk bu konuşmanın ardından sinirlendi ve bir hışımla oradan ayrıldı. Lara ağlamamak için kendini zor tuttu ama yapamayacağını biliyordu ya da zannediyordu.

Saat 17.00 gösterdiğinde herkes toparlanmaya başladı, bu şekilde 2. iş günüde bitmiş oldu. Lara çıkış kapısına yaklaştığında Berk le karşılaştı. Berk merhaba bile demeden sinirle söze girdi:
-Zaten benim senin gibi bir kızla işim olmaz. Sen önce bi kendine bak zavallı bi korkaksın. Belki de sen haklısın, ben senin patronunum asla bi çalışanla ilişki yaşamam özellikle senin gibi bi çalışanla

-Ben de öyle düşünmüştüm zaten. Size iyi günler Berk BEY.

Lara hastalığını söylemediği için bu sözleri haketmediğini düşündü ve iyice korktu. Onun sevdiği adam aslında böyle birisimiydi yoksa sinirlenince mi böyle davranmıştı? Lara'nın kafası iyice karışmıştı....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yanağındaki Son GamzeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin