Hoofdstuk 5

38 6 2
                                    

Eindelijk is het vrijdag en is het bijna weekend! Vanavond ga ik naar een feestje met Marry. Op het feestje is Jim er ook jammer genoeg. En raad eens wie nog meer? Lesley natuurlijk!

Als ik op school aan kom zie ik dat Jim achter me staat en naar me toe wilt komen. Maar ik ontwijk hem en loop zonder iets te zeggen naar Marry. Marry straalt en vertelt dan: 'Vanavond bij het feest is Lesley er ook!' 'Ja dat weet ik ook wel Marry.' 'Dus.. als jij vanavond met hem zoent op de dans vloer, gaan wij morgen zwemmen en ik betaal de entree!', zegt Marry spontaan. 'Oke, deal!', zeg ik trots.

Als de bel gaat & in de les scheikunde zit spoken er veel dingen door mijn hoofd.Waarom heb ik eigenlijk deal gezegd? Het is pas een paar dagen uit met Jim & ik wil nu al de volgende relatie in? No Way Sanne, dat kan je niet maken! Maarja, ik kan er nu niet meer onderuit... En al helemaal niet bij Marry...

Mijn outfit voor vanavond kan ik eerlijk gezegd niet omschrijven, zo mooi is het! Ik weet dat het niet normaal is als je zo opschept over jezelf, maar dit keer... WAUW! Ik heb een super mooie turquise jurk aan. Hij zit tot mijn navel strak & dan is het aan de onderkant gepoft! Me zwarte naaldhakken heb ik eronder aan gedaan, ik kon ook kiezen voor mijn balerina's, maar vanavond wou ik wat groter lijken. Me haar heeft Marry gekrult, het zijn echt de mooiste krullen ooit!

Marry ziet er ook fantastisch uit, ze heeft dezelfde jurk als mij maar dan in het paars, die staat namelijk leuker bij haar huidskleur. Haar haar is heel mooi gestijld. Het is perfect in vorm. Haar hakken staan ook super bij de paarse jurk. Ze ziet er ook gewoon super uit!

******************************************************

Hey allemaal, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Ik beloof dat het binnenkort spannender wordt hoor! Maar ik heb een vraag voor jullie : Zal ik een hoofdstuk maken, waarbij ik de uitelijk van de personages omschrijf? Of willen jullie een hoofdstuk over alleen Sanne? Of willen jullie je fantastie gewoon los laten & zelf dingen bedenken? Love you all!

Tips & vragen & enzo.. zijn altijd welkom!

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 12, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

StatusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu