İlk bölüm fazla melankolik olmuş ama artık Yankının gerçek yüzünü gösterme vakti :D Şarkıyı kesinlikler dinleyin her ne kadar adı Yanlızlık da olsa hareketli sayılır :D Multimedia Eda
Bugün uzun bir aradan sonra ilk kez eskisi gibi güzel ve bakımlıydım sonuçta kamkilerin kamkisi Edağcım ziyarete geliyodu beni (Bilerek öyle yazdım gençler adsfgdf) İlk 3 hafta ziyaretçi kesinlikle yasaktı ve o yasak bugun bitiyodu. Bugün buradaki 4. haftama giriyordum. Vay anasını sayın seyirciler 1 ay olmuş. 1 aydır aynı çocugu kesiyorum ama yanına gidip tek kelime bile edemedim. Yanına gitmeyi bırak göz göze bile gelmedim. Hayır bu çocugun bana bakmadığı anlamına gelmiyo çok şükür her erkeğin dikkatini çekecek bi güzelliğim var ama çocuk bana bakarken onu hiç takmıyormuş efekti vermeyi seviyorum :D Çok istekli gözükmemek lazım her ne kadar çok istekli olsakda sonra canı erkek çekiyo derler ajasghdsh Neyse bu gerizekalı edağ hala gelmediğ kesin yine biriyle kavga ediyodur cazgır. Diğer yarım falan diyorum da ben onun kadar kavgacı değilim. Tamam damarıma bastıklarında birazcık delirebiliyorum ama bu kız her dakika birileriyle dalaşma potansiyeline sahip.O gelene kadar biraz müzik dinlemenin kimseye zararı olmaz sanırım. O zaman #np Pera- Yalnızlık
EDA
Kahretsin ya geç kalıcam. Yankığm beni bekliyodur şimdi. Suç bende değil ama şu önümdeki öküz bu kadar yavaş giderse ben tabii geç kalırdım. Kağnı sürüyo sanki şerefsiz bu kadar da yavaş gidilmez ki kornaya basmaktan parmaklarım yamuldu. Ayrıca dar sokaklarında Allah belasını versin 100 metre sonra göstericem ben bu sığıra.
"Ulan yoldaki kedi köpek bile senden hızlı gidiyo lan taş arabasııı ."
Arabanın içine bakmadan söylediğim bu sözlerde ne kadar haklı olduğumu bakınca bir kere daha gördüm. ARABA CİDDEN TAŞ ARABASIYDI AQ . O NASIL SAÇ O NASIL KAŞ O NASIL DUDAK BİZ BUNUNLA EVLENSEK JOJUKLARIMIZ DÜNYANIN 8. HARİKASI OLURDU LAĞNN. Boku yedin Edacım her şeye de bağırılmazki nah sana böyle koca . İç sesim yine başladı konuşmaya haklı mı haklı yani. Neyse bi öküzlük yaptık , rezil de olduk , eee bu çocuk bana bakmaz zaten , hazır aklıma bu kadar crayz bi fikir gelmişken . Neden olmasın??
BAS GAZA AŞKIM BAS GAZA
KİM TUTAR SENİ BAS GAZA
YOLLAR SENİN HİÇ DURMA
HADİ UÇUR BENİ BURDANN
FİYUUVVVVVVV
Ulan ne eğlendim hahahahaha sonuçta bi daha görmem ben bu yaquşukluyu.Bi evlilik hayalim daha sert bir kayaya çarptı arkadşlr.s.s.s Neyse üzülmicem. Mal gibi de baktı arkamdan haa daş jojuk adfsgfads Neyse sonuçta yetiştim Yankı kamkime. Çok özledim ya . Böyle kural olmaz olsun 3 hafta nedir nomıssız vicdonsızlar. Bi ara kafama naylon poşet geçirip Yankının odasının önünde "SENSİZ BEN NEFES ALAMAM BURALARDA HİÇ DURAMAM TEK BAŞIMA YANLIZ KALAMAMM" demeyi bile düşündüm belki acırlarda görüştürürler bizi diye. Merak etmeyin yapmadım . Lez falan sanırlar aman Allahım zaten yol çalışması nedeniyle kapalı olan bahtım tamamen kapanır falan neme lazıms.Hava da mis gibiymiş tam yaz havası haa - Zaten Temmuzdayız gerizekalığğ- diyen iç sesime "YOV Bİ SUSAR MISIN "diyen Sefik Subaşı takliti yapmayı ihmal etmedim tabiki agsjsgds Neyse bi bulusiyim kamkimle bahcede oturur çayımızı içer püskevıt yeriz.
Yankı
Tahmin etmekte hic zorlanmayacağım bir çift el kulakliklarımi kulağımdan çıkarırken aynı zamanda bir beden yatağımın ustune camış gibi yayılmıstı. HoşgeldinEdağğğ!!!
"Bebeğim, canım , aşhığmm edagğ edağ boğuluyöm edağg" Koala misali sardigı kollarını birden açinca 2 rekat şukur namazı kılmak icin ayaklandım ahssjjsh Hic degısmemis yavv. Gerci onun her hali sevmeye talimmm ( forever md asfagssh ) Su sukur namazını böyle bir dosta sahip oldugum icin kılmalıyim galiba :// Ben üstümü başımı düzeltirken elimden tutup " Yürrü gız gacırıyom seni" deyip kosa kosa odadan çıkardı deli kız. Bahcedeki banklara dogru yürürken onun da orda oturdugunu görunce bi an durakladım. Eda'nin mal bakıslarına karşın "O orada" diyebildim. Benim zeki kamkim nereye baktığımı anlayıp tuttugu gibi beni tam onun karsindaki banka oturttu.Kosarak bahçedeki kantine gitti. Dur bakiyim bana bakıyo mu <_> ANAĞĞM BAKIYO LAN BAKIYOO AY BAKİYO VALLA BAKIYO halay çekmemek icin kendimi zor tutuyorum sayın seyircilerrr . Facede bi kankimin paylaştıgı durum geldi aklıma.
DùnYânıNeNGûsHelhīsLeRÎndEnbîRîDeShenOnâbakíYørqEnOnŪn CoqTânSâNâbaqıYoRØlMâshı
Eda
Vayırrıspıvayybendısardasüreklionudusüniyimoburdayaqusuklukessin. Gercicocuktabakılmıcakgibidegil ha agshashdhss Dondugumde tek tek her seyi anlattiricam cunku bff olmak bunu gerektirir.Neysse lan Bahceye kocaman bi kantin yapmislar hemide tam da gobeğine agfdhsg Elim yanmasin diye ucundan tuttugum caylari elime puskevitide koluma sıkıştırınca avinı gözzetleyen antilop bakısı atarak bankla kantin arasinda ne kadar hızla kosarsam hem rezil olmadan hemde elım yanmadan mission complete yapailirim hesaplarimı tamamladiktan sonra harekete geciyordum kiiii
" AYYYY YANDİM ANAMMM ayyyyyuyuu OLDUM MU AYYYYYU COK SICAKKKK " tam arkamda benimle ayni acıyı paylaşan biri daha vardi ohh olsun ona insallah onu da yakmissındır allahım sonucta o bana carpti. Yanımda ellerini mangal yapıyomus gibi yelleyen gerizekaliya - Yankiya - bakarken biri "Heyyy bu o kız " dedi. Kafamı kaldırmamla ic sesimin bagırmasi bir oldu.
Sıçtınkızımsıçtın!¡!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgiye Tutunmak
Teen FictionO kim mi? O benim platonik aşkım. Şu hastanedeki günlerimi cehennemden kurtaran adam. Adı yok mu diyeceksiniz. Yok yani var da ben bilmiyorum. Tanışmıyoruz şimdilik...