"la dracu'..." spun eu cu o voce răgușită când îmi verific ceasul care arată ora 8:49 am. aproximativ 3 ore de somn.
"în ritmul ăsta o să mor." îmi spun eu glumind pe jumătate. mă uit către geam și un mic zâmbet îmi apare pe față. e înnorat. sper că vremea nu o să își bată joc de mine și o să plouă.
mă ridic din pat și imediat amețesc. nu mai văd pentru câteva secunde apoi îmi revin. nu mă îngrijorează, m-am obișnuit. după ce îmi revin verific telefonul. aseară i-am trimis mesaj lui namjoon, și spre surprinderea mea mi-a răspuns. după 2 ore de mesaje în care ne-am cunoscut mai bine am decis să ne întâlnim așa cum mi-a promis cu câteva zile în urmă.
mi-am aruncat telefonul undeva în pat și am plecat spre baie.
"aera pare să doarmă." stabilesc eu trecând prin fața camerei sale. "măcar ea."
mi-am făcut un duș lung firebinte, după care mi-am ales niște haine; cel mai bun outfit pe care l-aş putea gândi la 9 dimineața. mi-am făcut părul, m-am îmbrăcat apoi m-am machiat ușor. am aruncat încă o privire în oglindă și am oftat. m-am uitat în proprii ochi și înainte de a începe să observ tot ce nu vreau să văd telefonul a sunat. mulțumită de sincronizarea perfectă pentru a mă salva, i-am răspuns lui namjoon.
"mihi? uhm, sper că nu e prea devreme să te sun." a spus el puțin îngrijorat.
"nu. de fapt, la ora asta mă trezesc de obicei." mint eu cu mic rânjet pe față.
namjoon vrea să ne întâlnim la o cafenea din zonă la 11. a spus că e cu acel cineva care îmi va fi de ajutor, însă nu mi-a spus cine e. între timp, aera s-a trezit. aștept ca aceasta să iasă din baie apoi strig după ea.
"aera!" spun eu îndreptându-mă spre bucatarie. observ că pregătește micul dejun. aș mânca în acest moment orice. dar nu pot. o anunț că trebuie să se vadă cu jin, dar aceasta nu mă crede.
"haide, a spus că te va lua din fața studioului weekly idol la 11:30." îi spun devenind serioasă.
"vorbești serios?" întreabă turnând ouăle bătute în tigaie. mirosul de ou prajit deja se răspândește, făcându-mă din ce în ce mai mult să îmi doresc să mănânc. înainte să fac ceva ce aș regreta, dau din cap afirmativ răspunzându-i la întrebare și plec spre camera mea trântind ușa. "ar trebui să te grăbești."
m-am așezat în pat și m-am întins pe spate. am oftat și mi-am verificat telefonul. managerul nostru vrea ca mâine dimineață, la 8, să mergem la o emisiune în direct. mi-am dat ochii peste cap și am aruncat telefonul undeva prin cameră. nici măcar nu vreau să mă gândesc câte ore voi dormi.
înainte să cad pe gânduri o aud pe aera cum strigă după mine, ceea ce îmi amintește că trebuie să plec. îmi iau geanta în care am un carnețel și un pix, telefonul din colțul camerei și plec, refuzând masa aerei.
11:12 am
ajung în fața cafenelei și intru. nerăbdătoare să beau un iced americano mă duc direct să comand. după ce îmi iau cafeaua mă uit după namjoon. îl văd la o masă cu un alt băiat. acesta stă cu spatele, și nu îmi pot da seama cine e. totuși mă duc la acea masă.
"namjoon. bună." spun eu iar cei doi se ridică dând mâna cu mine, apoi ne așezăm toți. cel de-al doilea băiat este min yoongi.
după ce am băut jumătate de pahar și am vorbit despre tot felul de chestii la întâmplare râzând, namjoon a deschis subiectul compunerii cântecului.
"unde ai vrea să mergem ca să te inspiri?" a întrebat el, devenind mai serios.
"uhm...nu știu?" spun eu luând o gură de cafea.
CITEȘTI
//threesome
Romancesigur nu e ce îți doreai dar, hai să vedem aceeași poveste din doua perspective diferite a două prietene din copilărie.