2

884 51 39
                                    

Multideki resmin güzelliği♥♥♥

Bana melek mi demişti o? Şaşkınlıkla ona bakarken Ateş hırlarcasına konuştu. "Hmmm melek, işin ilginç tarafı ben de meleğim. Hem de en Azrail olanından. "

Karşımdaki sırık Ateşe bakmaya tenezzül bile etmeden bana bakarak devam etti. "Adın ne?"

Bu ne yavşaklık ya? Yavuz'un da gerildiğini hissedebiliyordum. Ateş ise saldıracakmış gibiydi.  Askeriyede çömezlere emir verirken kullandığım sert ifademi takındım. "Sana ne?"

"Sana ne... Güzel isim. Ben de Feyzullah.  Feyzullah Altıparmak."

Bond, James Bond aklıma gelse de şimdi sırası olmadığı için aklımdan attım. Ismini söyledikten sonra havalı olduğunu düşündüğü bir şekilde elini sıkmam için uzattı.

Yavşşağa bak, ben o eli kırardım da dua etsin iyi değilim. Ateş artık hamle yapacakken Yavuz onu tutup bakışlarımı gösterdi. Alaylı bakıyordum.  Tek kelime, alay. Eline elimin tersiyle vurunca yamuk bir gülüş attı.

"Elimi sıkmak istemiyorsun demek."

"Boğazını sıkmak istiyorum." Dedim tehditkar bir şekilde fakat o dudak büzdü. "Ah leydim. .."

"Gerizekalı" dedim ve arkamı dönüp kıvırtarak arabaya ilerledim.  Aslında gıcıklığına bilerek öyle yürümüştüm.

Birkaç dakika sonra bizimkiler de geldi ve Yavuz çekici çağırırken Ateş taksi çağırdı. Diğerlerinin arabada bizimki kadar ciddi bir sıkıntı olmadığı için basıp gittiler. Hoş bizi de götürmeyi teklif etmiş o öküz ama benim yakışıklı mavişim reddetmiş.

Aradan inip taksiyi beklerken Nazlı yanıma yanaştı ve kısık sesle konuştu.

"Ya benim inesim yoktu inmedim. Neler oldu? "

"Valla küresel ısınma ve ülkedeki dış borçlarla ilgili tartıştık Nazloş ne olsun?"

"Ne?"

"Nazlı ne olacak ya! Kavga ettik o öküzle. "

"Arabadan öyle durmuyodu. "

"Nasıl duruyordu? "

"Daha çok adam sana yavşıyor ve sen de yüz vermiyormuşsun gibi."

"E biraz öyle oldu diyebiliriz."

"Anlat hemen!"

"Anlatılacak bir şey yok. Gerizekalı sırığın,  öküzün, yavşağın tekiydi işte."

"Çok yakışıyordunuz uzaktan "

"Ancak böyle aramızda Avrasya tüneli mesafesi olursa yakışırız. Görünmeyecek kadar uzaktan yani."

"Öyle deme hoş çocuktu. "

"Nazlı kaza sırasında acaba beyin kanaması geçirmiş olabilir misin? Sen arabanın önündeki Buhardan bizi nasıl gördün ayrıca."

"Ya gördüm işte , hoş çocuktu."

"O zaman ayrık Ateşten o salakla çık."

"Ay ben bırakmam Ateşimi. Ayrıca enişteme yan gözle de bakamam.  "

Kolunu sinirle cimcikleyince kahkaha attı. Çok geçmeden taksi geldi ve üniversiteye geldik.

Iyiyim desem de iyi hissetmiyordum. Cama çarpmanın etkisinden olsa gerek başım feci dönüyordu. Kendimi yere yığılacak gibi hissediyordum ve midem alt üst olmuştu.

Yine de bu belirtileri kendime sakladım çünkü bizimkiler deli gibi telaş yapıp beni hastaneye götürürlerdi. Ki hastane kokusundan nefret ederdim. Ayrıca suziyi (teyzesi) arayıp telaş yaptırırlardı.

ŞEHRİMİN TADIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin