SU ŞAHİN
Babası görev sırasında şehit olan Suyun annesi sosyetik bir fahişedir. Bu nedenle doğduktan hemen sonra Ateşin annesi, aynı zamanda MIT in başkanı olan teyzesi Suzan onu almıştır. Adını bile teyzesi koymuştur ve kuzeni olan Ateşle abi kardeş olarak büyümüşlerdir. Ateş de o da Karadenizli olduğu için inatçılardır.Askeriyede bilişim bölümündedir ve sahada efsanedir. Fazlasıyla zeki olan kız , birçok görevde bilgisayar Dehası sayesinde timi kurtarmıştır. ( yani Askeriyede hacker ve timle göreve çıkabiliyor) silah kullanmayı, dövüşmeyi iyi bilir. Fazlasıyla çılgındır. Nazlıyla da kardeş gibilerdir (bebeklik arkadaşları) . Aynı zamanda liseden beri Ateş sayesinde tanıştığı Yavuzu abisi gibi görür. Görev için üniversiteye gelmiştir.
ATEŞ ACARSuyla kuzen olarak değil abi kardeş olarak büyüseler de Nazlıyla liseden beri sevgilidir. Fazlasıyla kıskançtır. Nazlı ve Suya rahat nefes aldırmaz. Annesi MIT in başkanı olsa da o babası Mehmet (yine mehmet koydum ismi amk) gibi Time girmeyi seçmiştir. Sahada fazlasıyla iyidir ve kamuflajda ustadır. Görev için üniversiteye gelmiştir.
NAZLI KORKMAZNamı diğer süslü. Suyla kardeş gibilerdir ve Ateşle liseden beri sevgilidir. Avukat olsa da Ateş ve suyla beraber üniversiteye yardım için gelmiştir. Alışverişe bayılır. Çok eğlencelidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEHRİMİN TADI
Fanfiction"Nerede ha?" Diye merakla sordum. Bir yandan da etrafıma bakıyordum. "Şurada işte." Diyen sevdiğim adama döndüm ve burun buruna olduğumuzu farkettim. Gülümseyip dudaklarına yöneldim