Sabah erkenden uyanmıştım üstümü giyinip çantamı hazırladım ve evden çıktım. Heyecandan ölüyordum.
Oraya vardığımda saat 11.30 du evet erken varmıştım hemen patenlerimi giydim kaymaya başladım .
Biraz sonra gelen sesle arkamı döndüm kimse yoktu bana öyle geldi heralde diye düşündüm ve kaymaya devam ettim zaten pistte benden başka kimse yoktu .
Ve yine birden kendimi yerde buldum bi el uzandı kafamı kaldırıp baktım karşımda Umut vardı...
Bana gülümseyerek baktı ve
"bu iki oldu uyarmıştım" dedi.
Gülerek ayağa kalktım hala elimi tutuyordu ben elime bakınca bıraktı elimi..Kısa süren bi sessizliğin ardından kaymaya başladık ben jumplara çalışıyordum birden dengemi kaybedip çok kötü bir şekilde yere düştüm ! Galiba ayağımı burkmuştum,canım çok yanıyordu ama kendimi tutuyordum onun yanında ağlamak istemiyordum çünkü .
Ayağa kalkmaya çalıştım
"İyi misin ? "
"Evet evet birşeyim yok " dedim
Ama ayağa kalkamamıştım.
Yere eğildi şaşkın şaşkın ona bakıyordum. Birden beni kucağına aldı ve kaymaya başladı neye uğradığımı şaşırmıştım. Pistten çıktık hala kucağındaydım. O bana bakıyordu ben ona sonsuza kadar böyle kalabilirdim...
Patenimi çıkardı "bileğin burkulmuş galiba "dedi ..
Ayakkabılarımı giydim gidecektim ki
-"otursaydın biraz böyle nasıl gideceksin"
+"haklısın en iyisi biraz dinleneyim"
Sandalyemi çekti bende teşekkür edip oturdum heyecandan yüzüm kıpkırmızıydı
-"istersen eve kadar seninle gelebilirim"
+"o kadar yolu gelmek isteyeceğini sanmıyorum"
-"senin için gelirim"
+"benim için ? "
-"şeyy aslında benim sana söylemek istediğim bişey var ben.... beenn..."
Heyecandan bayılabilirdim
+"eveet sen ? "
-"ben s-senden çok"
Allah kahretsin telefonum çalıyordu hemen telefona baktım beni aradığına inanamıyorum nasıl bi yüzsüzlüktü bu ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buzda Aşk
Teen FictionHayalindeki herşey buz pateni ile ilgili olan bir kız ve yaşadıkları...