ASLA...

44 2 0
                                    

Naz

Eve gittim yorgunluktan ölüyordum üstümü değiştirdim yemek yedim saate baktım 11e geliyordu telefonuma baktım Umuttan ne mesaj nede bir cevapsız arama vardı en iyisi uyumak dedim ve yatağıma yattım....

' yanıma geldi uzaklaşmasını söyledim dinlemedi etrafıma bakındım kimse yoktu çığlık atıyordum '

Telefonun sesiyle uyandım Umut mesaj atmıştı çok şükür rüyaydi yaşananlar...

bi an düşünmeye başladım ben daha umutu yeni tanıyordum ona böyle güvenmem doğru mu ya güvenim boşa çıkarsa ne yaparım dayanamam diye düşünürken uyuyakalmıştım

sabah uyandım hemen lavoboya gittim duş aldım üstümü giyindim bugün annemle alışverişe çıkacaktık

Allah kahretsin aklıma dün Umut'a cevap veremeden uyuyakaldığım geldi hemen Umut'a açıklama yaptım baya mesajlaştık

daha sonra annemle alışverişe gittik tabi ben haftanın 6 gününü pistte geçirdiğim için spor kıyafetler alıyordum hep annemde süslü süslü şeyler anlamıyorum ki nasıl rahat ediyorlar öyle..

yorucu bi alışverişin ardından eve gittik akşam olmuştu yorgunluktan ölüyordum Umut'la mesajlaştık daha sonra benim uykum geldi uyuyacağım iyi geceler dedim oda bana iyi geceler aşkım seni çok seviyorum dedi..

Ben kısa zamanda ona çok bağlanmıştım oda bana çok iyi davranıyordu sürekli beni sevdiğini söylüyordu bunları düşünürken uyuyakalmışım...

Sabah uyandığımda telefona baktım umut sabah 6'da mesaj atmış yani atalı 3 saat olmuş o saatte hayırdır acaba diyerek mesajı açtım açıp okumamla gözyaşlarımın yanaklarımdan aşağı inmesi bir oldu....

Buzda AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin