I

7.3K 213 7
                                    

'' Inca nu ti-a raspuns ? '' vocea prietenei mele se aude din nou .

Am dat din cap in semn ca nu, dupa am oftat .

97 de zile . 97 de zile de cand ii scriu lui Liam . Da acel Liam Payne . Acel baiat de care te indragostesti intr-o secunda .

Tot ce faceam era sa ii scriu cat de mult il iubesc si cat de mult mi-a schimbat viata . Il sustin de cand s-a despartit de Danielle . O iubesc pe fata aia , doar ca acum ma bucur pentru ca e singur. Dar sunt si trista.

Abby,  prietena mea si-a pus o mana pe spate si m-a mangaiat usor .

'' Va fi bine '' continua ea .

I-am zambit si dupa m-am repezit din nou sa ii scriu .

El era online pe twitter . Am zambit cand am vazut twitt-ul lui .

@Real_Liam_Payne : Ea ma face fericita . Ea si sustinerile ei . Acele multe zile in care mi-a dat re-twit si comentat starile mele incontinu . Dar stai puternica iubito , iti voi raspunde curand .

Mi-au dat lacrimile .

Abby a zambit dupa mi-a facut semn ca iasa afara sa vorbeasca la telefon . Ea era genul de fata care era prietena cu vedete cum ar fi Justin Bieber , Austin Mahone . A ajuns si in cateva videoclipuri . E ca si faimoasa . Ma bucur pentru ea.

Harry Styles a dat retwitt la starea lui Liam dupa i-a comentat .

@Harry_Styles : Crezi ca o sa reziste ?

@Real_Liam_Payne : O va face mate , stiu asta. Ea e puternica :)

In timp ce citeam comentariile lor penibile si radeam , telefonul imi vibreaza si ma anunta ca am un mesaj .

Abby : Ugh , sti ca urasc sa fac asta . A trebuit sa plec iubito , am o urgenta . Dar ma voi revansa , promit . Te iubesc

Am zambit dupa i-am trimis inapoi

'' Te iubesc '' .

Ce faceti voi ?
Bine ok

Twitter (Liam Payne F.F )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum