-Chiara,probudi se...-čula sam glas svoje najbolje prijateljice Zoe.
-Mmmmmhhhh-odgovorila sam joj pospano.
-Tvoji su otisli od kuće.-rekla je i sada sam se odlučila probuditi i ustati iz kreveta.Pogledala sam na sat,bilo je 10 ujutro.Pošto su bili ljetni praznici,bilo mi je dozvoljeno dugo spavati.
-Kad si se ti probudila?-pitala sam ju.
-U osam.Taman tada je na odlasku bila tvoja mama i rekla je da ju nazovemo kad se ti probudiš.-odgovorila mi je i nasmiješila se.Obukla sam jednu od mojih dražih majica bez rukava i kratke hlače visokog struka. Majica je bila bijele boje, a na njoj je pisalo : Hater always gonna hate we still gonna kill the game. To su riječi iz moje najdraže pjesme od Marcusa i Martinusa.
Dok sam se ja oblačila, Zoe je otišla u kuhinju po doručak i ušla u moju sobu. U rukama je nosila Ben And Jerry's Half Baked sladoled i dvije žlice.
-Evo doručka.-rekla je i nasmiješila se. Hahahah, da jele smo sladoled za doručak. Pa mora netko i to. Zapravo mi je sladoled čak i pasao za doručak.-Ajmo sad nazvati moju mamu.-predložila sam joj i ona je to prihvatila.
-Halo mama,rekla si da te nazovemo.-rekla sam joj i stavila ju na zvučnik.
-Da cure.Chiara, pospremite kuću zato što će nam sutra doći gosti,a i ostati će neko vrijeme.-čula sam mamin glas preko telefona.
-Ko će doći?-pitale smo Zoe i ja istovremeno.
-Marcus i Martinus.Znaš,oni blizanci čije pjesme ponekad slušaš. Pošto im tvoj tata organizira koncerte i nastupe, dogovorili su se da će blizanci, njihova sestra i njihov otac
malo ostati kod nas i da ćemo im malo pokazati Zagreb i okolicu.-
-Ok mama,budemo.Možemo li prvo ići malo u šoping,vratiti ćemo se do ručka.-pitala sam ju,a ona mi je odobrila.
Čim je Zoe prekinula poziv jer smo završile sa razgovorom, obje smo počele vrištati i veseliti se. Objema su nam oni bili idoli i obožavale smo ih. Nismo bile zaljubljene u njih,ali smo ih voljele. Naravno,znamo sve njihove pjesme napamet.
Kada smo se smirile smo odmah krenule u šoping da kupimo lijepu odjeću. Da,obje,zato što će Zoe većinu ljeta prespavati kod mene. Zajedničkim novcem i ušteđevinom (nemorate se brinuti,nismo potrošile sve) smo kupile puno stvari,a evo nekih od njih:Nakon šopinga smo skuhale tjesteninu i jele ju s krastavcem. Nije bilo juhe jer ju obje nismo voljele. A kada smo pojele smo se odmah brzo bacile na spremanje sobe. Spremile smo sve osim spavaće sobe mojih roditelja i moje sestre. Da,imam sestru,mlađa je od mene 7 godina i zove se Lina.Ali većinu šestog i prvi tjedan u sedmom mjesecu u ljetnom košarkaškom kampu pa mi neće smetati. Svoju opranu odjeću stavila sam u ormar, pa smo se onda Zoe i ja otišle odmoriti pa smo legle na sofu i upalile televizor.
Tek negdje oko šest su moji i Zoeini došli doma pa smo otišle po njene stvari i ostale u mojoj sobi.Nakon nekog vremena čula sam glas svoje majke : CUREEEEEE!!!DOĐITE DOLJE DA SE DOGOVORIMO ZA SUTRA!
Brzo smo sišle dolje i sjele u dnevni boravak gdje su se već nalazili moji roditelji.
Mama je započela razgovor -Sutra će doći blizanci i njihova obitelj u deset sati na aerodrom,a oko pola jedanaest će doći ovdje. Dali smo njihovom ocu adresu pa će doći pred kuću. Pošto ćemo mi biti na poslu, vi ih ugostite. Budite pristojne,pokažite im kuću i gostinjske sobe za njih.-
-I pristojno ih pitajte jesu li gladni,žedni,umorni, hoće li se družiti s vama,ići na sladoled i tako dalje. Emmi recite da će Lina doći sljedeći tjedan u ponedjeljak.-rekao je tata.~sljedeći dan~
-CURE,BUĐENJE!-čula sam glas svoje majke. Probudila je i Zoe. Ustale smo se iz kreveta i pozdravile ju. Da,spavamo u jednom krevetu jer imam king size krevet,a i najbolje smo prijateljice.
Uglavnom,kada smo pojele doručak i spremile se, samo smo čekale da blizanci dođu. To nam se činilo kao vječnost. Vrijeme je tako sporo prolazilo. Užas!
I tako, nakon par sati čekanja, čule smo zvono na vratima. Odmah smo pojurile prema vratima i otvorile ih.
-Dobar dan!-rekli su Marcus i Martinus u isto vrijeme. Iako nisam bila neki njihov veliki fan,znala sam ih razlikovati.
Zatim smo se pozdravili i s Emmom i njihovim ocem. Pustile smo ih u kuću i onda su svi sjeli u dnevni boravak. Dogovorili smo se da će njihov tata otići jer mora nešto obaviti,ali će se vratiti do ručka.
Emma je istraživala kuću,a mi smo ostali na kauču pričati s blizancima.
Kako su samo bili zgodni uživo. Mislim da sam se zaljubila u Martinusa. Ali nisam sigurna.Ali svaki put kada se pogledamo imam leptiriće u trbuhu.
Čak su i tijekom razgovora rekli nešto tipa : O,pa nismo znali da ćemo imati lijepo društvo... Tada me pogledao i nasmiješio se. Marcus ga je skužio pa su šapatali nešto,ali nisam mogla čuti što. I onda su se obojica nasmijala. Bože,imali su tako lijep osmjeh.
Navečer smo svi zajedno večerali sa mojim roditeljima i onda smo ja i Zoe otišle u moju sobu,blizanci u svoju gostinjsku,Emma u Lininoj sobi,a njihov tata u drugoj gostinjskoj.
Obje smo se otuširale i obukle u pidžame tj. kratke hlače i majice bez rukava. Bilo je negdje oko deset sati, a nas dvije smo sjele na krevet i počele smo pričati o blizancima i onda nam je netko pokucao na vrata...
YOU ARE READING
Najdraži
FanfictionChiara je obična četrnaestogodišnjakinja koja živi u Zagrebu. Jedan dan upoznaje Marcusa i Martinusa te postaju najbolji prijatelji. Zaljubi se u jednog od njih,ali ne zna hoce li mu to priznati ili ne...