-Chiara,jesi budna?-rekao je.
-Da.-odgovorila sam.
Otvorio je vrata i ušao u sobu. Martinus. Onaj zgodniji blizanac.
-Tvoj tata je rekao da ćemo ja i Marcus danas ići razgledati Zagreb s tobom i Zoe.-
-Mmmmhhh...-odgovorila sam mu pospano.
-Ajdeeee,diži se iz kreveta;pa ne možeš cijeli dan biti doma,past ćeš u depresiju.-rekao je glasno i primio me za ruku te povukao iz kreveta.
-A ne da mi se.-rekla sam i pogledala na sat.Bilo je osam ujutro.
-Ajdeee!-rekao je.-Tvoji su roditelji otišli još prije.Ja i Marcus ćemo vam napraviti doručak,a vi se dotle obucite.-Zoe se već spremala u kupaonici.
Odlučila sam se za ovu kombinaciju:Obavila sam sve što sam trebala u kupaonici i obukla se. Od kose sam si napravila messy bun jer je posljednjih dana bilo prevruće za nositi raspuštenu kosu.
Zoe je isto bila spremna. Stubama smo se spustile do blagavaonice pa smo sjele za stol. Marcus je Zoe napravio omlet,a Martinus meni palačinke. Bile su jako ukusne.
Kada smo pojeli otišli smo prošetati gradom,a onda za kraj i na sladoled u Vincek.
Doma smo došli oko 4,pa smo svi bili iscrpljeni. Kada su došli moji roditelji onda smo malo zajedno gledali televiziju pa večerali.
Nakon toga smo Zoe i ja otišle u moju sobu.
Zoe je znala da mi se sviđa Tinus pa mi je rekla- Chiara,sutra ti je rođendan!-ajme da,kako sam to zaboravila.Da,rođendan mi je 1.7.
-Da.-rekla sam.
-Pa mogao bi ti bar dati pusu za rođendan.-rekla je i nasmiješila se.
-Ej!-rekla sam glasno i pogodila jastukom.
Kasnije smo Zoe i ja otišle u sobu od blizanaca pa smo igrali Monopoly. Zoe je pobijedila.
Negdje oko jedanaest navečer smo se vratile u moju sobu.
Nije mi se spavalo pa sam bila na mobitelu. Negdje oko ponoć mi je došla jedna poruka od Martinusa.
Zoe je već spavala pa je nisam htjela buditi da zajedno pročitamo poruku.
Nakon toga mi je došla poruka od Marcusa.Čestitao mi je rođendan,a ja sam mu zahvalila.
Otvorila sam Martinusovu poruku i čitala ju na glas šaptom:
Chiara,sretan rođendan dušo! Neka ti je najsretniji i najljepši. Nemoj dopustiti da ti ga itko uništi. Ti si jedna od ljepših,pametnijih i slatkih cura koje sam ikada upoznao.
Voli te Martinus❣️-Awww,bebaaa.-rekla sam tiho,nasmiješila se i zahvalila mu. Naravno, sa emojiem srca.
PS
Samo sam vam htjela zahvaliti na lijepim komentarima.I da,oprostite sto ne odgovaram na komentare,zato sto mi se prica uopce nece ucitati u prewievu nego samo mogu dalje pisati a ne mogu vidjeti komentare.
YOU ARE READING
Najdraži
FanfictionChiara je obična četrnaestogodišnjakinja koja živi u Zagrebu. Jedan dan upoznaje Marcusa i Martinusa te postaju najbolji prijatelji. Zaljubi se u jednog od njih,ali ne zna hoce li mu to priznati ili ne...