~ujutro~
Osjetila sam da mi nešto grije ruku pa sam se probudila. Bio je petak,1.7.,moj rođendan.
Otvorila sam oči i vidjela da Martinus drži svoju ruku na mojoj.
-Sretan rođedan Chiara!-rekao je.
Brzo sam se digla iz kreveta,zagrlila ga i rekla mu hvala.
Kada sam se odvojila od njega i sjela na krevet,sa mojeg noćnog ormarića je uzeo ružu i dao mi je.
Pritom je rekao -Evo,jedna lijepa ruža za jednu lijepu curu.-
-Hvalaa!-rekla sam i primila crvenu ružu. Lijepo je mirisala.
Sjeo je na krevet pored mene i pitao me- Što će naša slavljenica doručkovati?-
-Pa,ako mogu,ja bih u krevetu svi zajedno doručkujemo sladoled i da ste ti i Zoe pored mene,a Marcus može pored Zoe.-
-Naravno!-rekao je i otišao u kuhinju sa smiješkom.Kada smo završili doručak i kada su Zoe i Marcus izašli iz moje sobe,ostali smo sami.
Zagrlila sam ga i rekla mu -Volim te!-
On mi je odgovorio sa -Volim i ja tebe!-
Zatim smo tako stajali zagrljeni kada je Zoe ušla u sobu. Nismo ju ni primijetili.
-Awwww,kako ste slatki zajedno!-rekla je Zoe.
-Hvala!-rekli smo Martinus i ja u glas.
-Ja i Marcus idemo malo u šoping u grad. Idete s nama?-pitala nas je.
-Pa,ako Chiara dozvoli,ja bih istao ovdje s njom.-rekao je i pogledao me.
-Ok.-rekla sam i nasmiješila se.-Mi ostajemo.-Nakon par minuta smo čuli da su Zoe i Mac zalupili ulaznim vratima.
-Ja ću malo gledati televiziju,oćeš sa mnom?-pitala sam ga.
-Može.-rekao je.-Ali mi prvo moraš dati svoj mobitel.-
-Zašto?-
-Zato što ti moram nešto promijeniti na mobitelu.Pliz Chiara.-
-Ok,evo ti. Šifra je... ma zapravo ne trebaš ju znati,daj mi-rekla sam i uzela mu mobitel iz ruku.-Ja ću ukucati.-
Pružila sam mu otključan mobitel i upalila televizor.Neko vrijeme sam gledala TLC i onda mi je Martinus pružio moj mobitel natrag.
-Evo.-rekao je.
-Šta si napravio?-pitala sam ga,a on se aamo nasmijao na to.
Kliknula sam gumb da upalim mobitel i onda sam vidjela da mi je promijenio pozadinu u ovu :Na to smo se oboje nasmijali. Čak ni neznam kada se slikao na mojem mobitelu. Hmm..Možda kada smo Zoe i ja otišle na WC i ostavile mobitelu na stolu kod njih..
-Hvala na prelijepoj pozadini!-
-Molim,i drugi put Chiarice.-rekao je zgodni.
Legnuo je na krevet pored mene i onda je neko vrijeme gledao televiziju kada je krenuo govoriti...
YOU ARE READING
Najdraži
FanfictionChiara je obična četrnaestogodišnjakinja koja živi u Zagrebu. Jedan dan upoznaje Marcusa i Martinusa te postaju najbolji prijatelji. Zaljubi se u jednog od njih,ali ne zna hoce li mu to priznati ili ne...