Rebelové

42 2 0
                                    

Vešli jsme a mířilo na nás 6 lidí.
Ten co nás přivítal řekl „nebojte se jsou to ty z Ginger.” Položili zbraně a zase ten co nás přivítal se představil já jsem Bob tenhle je Dylan tady ten Jeff , Ben a tahle je Monika ten je Peter a Jack. Monika vzdychla a odešla. Jeff odešel a šel cvičit. Bob řekl, že by měl Henry kvůli té ráně od Garna zajít k doktorovi. Dylan rychle běžel za kulomet v lodi a spustil poplach -Garnové- útočí a začal střílet.
Dali nám dýchací masky a my si je nasadily. Já jsem vzal tu plazmovou pistoli
a čekal, asi za 10 sekund vešli dovnitř
a vhodily granát. Všechny to schodilo na zem. Zbraň mi spadla na zem to už nebyl čas ji vzít. Vstal jsem a rozeběhl se proti mě vytáhl jsem kudlu a bodnul ho. Potom mě schodil na zem. Vstal jsem a bodnul ho do zad. Chytl mě a hodil mě na zeď. Vyskočil jsem mu na záda a bodal ho do hlavy. Rychle mě schodil a zadupal mě na poslední zašlápnutí jsem se odkutálel.
Podkosil ho na zem. A teď já ho zadupával. Chytl mě za nohu a já ho s kudlou za bodl. To už nerozdejchal.
Vzal jsem jeden z kulometů a střílel do všech Garnů. Za střelil jsem přibližně 4. Pak tam přišel kapitán tohoto týmu Garnů a já ho podkosil
Skočil na něj vzal granát a strčil mu ho do pusy všem jsem řekl ať si lehnou a něčeho se chytnou. Za chvilku to vybouchlo a oni odletěly.
Aby jsem si ani nestihl odpočinout
Ta jejich loď nás divně teleportovala
Něco co zatím neexistovalo a to v roku 2345 je skoro vše. Objevil jsem se na nějakém lůžku nic jsem neviděl svítilo mi to světlo přímo do očí.

Doufám že když to moc nekontroluju tak tam nejsou chyby😉

Nečekané Tajemství VesmíruKde žijí příběhy. Začni objevovat