Město Murling †

22 1 0
                                    

Po chvilce jsme prudce zabrzdily.
Všechny to prudce vymrštilo. Přes otevřené dveře. A nad nášedlo odjelo.
Bob: „to je zbytečný."
Já: „co je zbytečný.
Bob: „všechno."
Henry: „ale no tak"
Connor: „moc tě sice neznám ale optimista asi nejseš."
Bob který byl opravdu naštvaný a vytáhl z pod trika pistoli vzal Jacka
A přiložil mu pistoli k hlavě.
Bob:„ ne hejbejte se nebo ho zabiju"
Jack: „ne prosím ne "
Jack začal brečet a litovat všeho.
Já: „nech ho na pokoji."
Bob: „a hrdina"
Bob strčil Jacka mezi nás a střelil do mě. Sletěl jsem na zem.
Všichni se schovali krom Henryho. Naštěstí měl už ruku v pohodě. A odtáhl mě k madam E.
Mezitím Bob utekl do westernového městečka. A vzal si colt a nad ním vysela cedule muzeum westernu.
Vedle něj byl shop a na druhé straně byl salón.on vrazil do salónu a ozývali se od tam tud výkřiky. Pak Bob vyšel a zastřelil šerifa. Já jsem se podíval jestli tam jsou ninjové ale už odjeli.
Pomyslel jsem na to.
Já: Auuuu nestihl jsem auuuu nic říct své rodině. To už byla kulka venku.
Já si pomyslel když měl zbraň i ve vězení proč odtamtud neutekl.
Najednou jsem z vesmíru začal padat velký kus železa. Když dopadl všechny to vymrštilo 10 metrů nad zem a pak spadli o 13 metrů dál.
Spadl přesně na salón byl to motor. Z stanice Ginger. Já se hned podíval jestli vážně je odnáší stanice ano byl Connor se tam rozeběhl ale to se zastavil poklekl a řekl zachraňte co můžete z Ginger. To už jsme vyděly jak ho Bob střelil. Bob se zlomyslně usmál a hodil ke mě nůž který mi dal Henry v modulu 36 já se na něj podíval a vzal ho. A dal ho Henrymu.
Henry povzdychl a řekl „jednou jsem ti to dál a po druhé mi to vracíš." Já se na něj podívál a odpověděl „ty si to zasloužíš". Henry se na mě dotčeně podíval a za kejval hlavou. To už naše zraky jsme upřely na Sheriffa jak se podíval na Connora. A řekl „kdo to byl a kdo to je." Jack který už byl uklidněný řekl „to byl asi ho neznáte ale Byl to Bob." Sheriff přišel k Jackovi a řekl „ty to víš." Jack se celej třásl a řekl „jjooo jaa toto vimmm." Sheriff na to odpověděl „neboj se mě a řekni kam šel já málem zapomněl Many Sheriff Many." „pro vás jen Many"
Jack už klidnější ukázal na salón.
A Many se zalekl a řekl „co to je na mojem salónu." Teď už se přidal do konverzace Henry „to je vesmírná stanice Ginger." A Sheriff se znovu zeptal „a kam šel" teď já ti nevydržel a řekl a ukázal „tam" Sheriff se tam otočil a řekl „tam vážně.
Jack odpověděl „tam byl."
Sheriff se zoufale vrátil k sobě do budky. Najednou se za náma začali chytat býky. Bylo to tak rychlý že jeden mě nabral na rohy a odhodil na kus stanici Ginger. Pomalu jsem se snažil zvednout v tu dobu někdo zastřelil toho býka. Já se na něj podíval byl to kovboj v černém.
Podíval se na mě a řekl „zvedni se."
Naštvaně se na mě díval a jako kdyby se mu honilo hlavou že je z Jupiteru.
Ale já byl z Hvězdy 64.
Při mém přemýšlení se zeptal „ty seš ze země." Já se zeptal co je zem.
Kovboj se zasmál „to je první obyvatelná planeta.". „A dá se tam nějak dostat." „ano ale žijou v roku 2018." Já se rychle zeptal „jak" „za 10 dní letí na zem raketa." „Ale nevím jestli to tu přežiješ je to jediná raketa tenhle rok." já s ho zeptal „a je to volně přístupné." „ne bohužel není."
„No a jak bych se odsud mohl dostat."
„To už bude těší.". „Za těch 10 dní se musíš propašovat do rakety Alpha 101." „A tam je to hlídaný."
„jo" v tu dobu co do mluvil ho býk nabral na rohy a mě do ruky spadl spínač toho kovboje bylo tam že za 11 dní to tu vybouchne. Otočil jsem se na býky měli na sobě nabraný lidi jeden měl nahranými Jacka. Jack ho mlátil do hlavy a snažil se z něj dostat. Henryho chytal jeden býk. Bohužel Henry narazil do cedule a spadl na zem. Snažil se zvednout ale nemohl.
Vypadalo to že naposledy vydechne ale já se zvednul vzal jsem colt do ruky a střelil toho byka. Ten se na mě otočil a rozeběhl a já ho znova střelil ale furt běžel už byl ode mě jen 3 metry ale třetí kulka ho uspala.
Já si od dýchl a setřel pot. A běžel pomoct Henrymu. Mezitím jsem si rozmýšlel koho zachránim.
Váhal jsem mezi Jackem Henrym Madam E. Monika a ostatní umřou ylo to těžké rozhodnutí. Ale nevím jestli Jacka nebo Madam E. To už jsem doběhl k Henrymu. A madam E si všimla že Henry umírá tak mu běžela pomoc. Henry řekl „řekněte mojí rodině že jsem ji měl rráád"
Elizabeth hrozně vystrašeně „neumírej ještě není konec."
Henry pomalu začal zavírat oči.
V tu dobu já řekl „nemůžeš umřít na naráz do cedule."
Henry otevřel oči a řekl „cože možná máš pravdu ale bolí to jako prase.
Elizabeth mu obvázala hlavu a řekla „vstaň ty komediante."
Bylo mu v obličeji vydět že jemu trapně. Takže se pomalu zvedl a vyjekl „to je Bob!" ozval se výstřel a Monika lehla k zemi mi se k ní zběhly
A já vzal colt a střelil jsem ale kulka ho minula bylo to těsně ale netrefila.
Já jsem začal přebíjet a on ještě jednou vystřelil. A chtěl odejít ale to já si dobil zamířil a trefil ho do hrudníku on se po střeše skutálel dolů. A už jsem ho sice neviděl ale odkulhal pryč. Když jsem tam přišel už tam nebyl tak jsem se vrátil k Monice.
A všichni tam brečely já se tam přišel a koukal se jak všude je krev a jak má díru v hlavě. Všichni jsme sledovali její bezvládné tělo jak leželo bez hnutí. Pak tam přišel dezorientovaný Bob a zeptal se co se stalo. Jack po něm vyskočil a skolil ho na zem. A řval na něj „ty si zabil mojí sestru" Bob sklamaně nechápavě se koukal. Bob se něco snažil říct ale Jack ho dusil „ja já j ja nic ne nevím"
To už se Jack pomalu unavil a uklidnil. Bob dál pokračoval „já si pomatuji jen na to jak jsme vypadli z nad nášedla. To Ben řekl „já z Dylanem radči půjdeme na expedici, nechceme být další oběť."
Bob už vystrašeně se zeptal „vysvětlí mi někdo co se tu děje" to se ironicky ozval Jeff „prostě si nás málem zabil jako Moniku." najednou nad náma proletěla nějaká věc a jakýsi ninja vyndal hlavu a flusl do flusačky.
Trefila Jacka a ten mi vytrhl zbraň a řekl „já ti to ukážu" namířil na Jeffa a zmáčkl spoušť ozvalo se "cvak" ale nic se nestalo. Já jsem vysvětlil že má pojistku ale to jsem dělat neměl.
Jack jí odendal a znovu zamířil na Jeffa. Ozval se výstřel a Jeff jen tak tak uhnul. Ale naneštěstí kulka střelila Sheriffa. Já jsem skočil na Jacka a vykloubil jsem mu zbraň z ruky u toho jsem ho praštil a on se spamatoval. Vytáhl jsem mu z ruky
Šipku Jack se na to podíval a řekl „kdyby tu byla Monika ta se v tom vyznala." Bob furt dezorientovaný řekl „ já nic prostě nechápu."
Jack už taky dezorientovaný si lehl
A začal kašlat. Vykašlal jakou si zelenou vodu asi ten jed. A jako kdyby to bylo poslední slovo řekl „já to nepřežiju" a bylo to přeci jen poslední slovo. Madam E tam přišla klekla k němu a něco udělala a smutně řekla "je mrtví„ já se zvědavě a zároveň smutně zeptal „to je ten jed že jo." Elizabeth smutně zakejvala hlavou že ano. "Takže Ninjové nejsou na naší straně.„ Madam E na tuto otázku odpověděla podivuhodně překvapeně " nejspíš ale on měl slabý játra. Zabilo by ho i štípnutí komára.„ Ale v tu dobu nad náma proletěla hrozně zářivá věc. Když dopadla tak tlaková vlna všechny schodila na zem a písek nám podráždil oči takže jsme nic nevyděly. Když už písek slehl na zem tak jsme vstaly a podívaly se okolo. V tu dobu Bob vykřikl„HELE meteorit." a ukázal na něj. Všichni jsme se tam podívaly. A doopravdy tam byl meteorit zářivě
Červené barvy. Která oslňovala všechno okolo. Mé oči byli oslněni to jasně červenou barvou. Nemohl jsem s toho strhnout oči. Do té doby než madam E se na svých chytrý tabulky dozvěděla že je to radioaktivní záření
a že to spusobuje velké následky.
To už jsem se běžel schovat do druhého salónu tlustá Marry. Abych se vyhnul tomu záření.
Byly tam banditi který se šli podívat ven co se tam stalo. Když šli proti mě
tak jeden řekl „hele ty novej co se tam stalo. Já jsem se překvapeně zeptal „to jste se ptal mě" On naštvaně řekl „a kdo jinej" já jsem nechtěl se zaplíct do hádky tak jsem odpověděl že tam spadl meteorit. On na mě zamířil revolverem najednou venku někdo začal řvát vykoukl jsem a tam byl Ben a ten meteorit byl otevřen a Ben měl jakousi příšeru ve středu břicha a ovládala ho byly slyšet jen střely.
Ben měl v ruce plamenomet a všechno zapaloval jako pyroman.
Hořela i část stanice Ginger před kterou ležel i Connor. Sledoval jsem jak Connorovo tělo pomalu hořelo nedalo se tomu zabránit. V celým městě byla panika. Naštěstí vesmírná loď se strážníky si nás všimla a přiletěla. Vystoupilo 20 strážníků v černém se štíty a zbraněmi. Najednou se Ben na ně otočil a já jsem vykřikl „Bene nedělej to" ale to už je zapálil oni po něm začali střílet. A Elizabeth ležela s popálenou rukou. Tak jsem ji běžel pomoct. Ale ležela pod domem který hořel a začala se ulamovat kus dřeva z toho domu. Když se to ulomilo tak se odkutálela. Ale zavalilo jí to nohu. Skusil jsem to zvednout ale popálil jsem si ruku. Smutně jsem odpověděl že já stim nic neudělám.
Rozeběhl jsem se proti Benovi a skočil na něj on ze zmatku začal spalovat vše nad sebou. A on mě schodil a já se skutálel až k shořelé mu tělu strážníka a sebral jsem mu štít. A Ben do mě začal pálit plamenometem já jsem před sebe dál štít aby mě nespálil. Já vzal kulomet a začal do něj střílet. A protože Ben byl dezorientovaný tak jsem běžel k madam E. Dal jsem do kládu štít ale to mě do hlavy trefil kámen který hodil Ben. Otočil jsem se na něj a on po mě začal pálit pistolí. Udělal jsem kotoul do boku a vyděl jsem jak za ním leží jeho plamenomet. V tu dobu ke mě hodili láhev s alkoholem a já se podíval na Bena a řekl „ne to nejsi ty".
Vystřelil do láhve s alkoholem a najednou vybouchla a mě to odrazilo a letěl a narazil jsem do hořícího domu. Prorazil jsem rozhořelou zeď a spadl na hořící schody. Schody se odzdola začali rozpadat. Rychle jsem začal vyběhávat ale jedna noha se mi zasekla ve schodech. Potom se to pod demnou se to propadlo a já sletěl do spíže. Spadl jsem na gramofon a rozpůlil jsem desku která uvnitř byla.
Pak jsem s nataženým svalem vstal.
A to předemnou stál zmutovaný Bob.
Vy padal že se mu nechce vyjednávat.
Najednou jsem vyděl jak do ruky vzal skleněnou láhev a plnou rychlostí mi jí rozbyl o hlavu. A narazil jsem na zeď a začalo mi to krvácet. Vzal jeden střep z podlahy ale díky Bohu se ulomil kus schodů a spadl na Boba.
Já jsem se zlomenou nohou se snažil odplazit ale měl jsem prudké krvácení z hlavy takže bohužel jsem Stratil vědomí. Jen jsem vyděl jak rozbyl schod pod kterým ležel. Jeden kus vzal do ruky ale byl rozpálený takže ji odhodil. Hodil ho po mě a dal si už nic nepomatuju.

Já vím že pletu vesmír s westernem
Ale snad to nevadí 😀

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 24, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Nečekané Tajemství VesmíruKde žijí příběhy. Začni objevovat