Unesení

30 2 0
                                    

Prudce mi do očí svítilo světlo z reflektoru který jsem nikdy neviděl.
Začali mě někam odvážet vydím jak jedu po chodbě na lůžku. Vezli mě
Garnové z toho jsem radost úplně neměl. Hlavou mi proletovaly
jako zabijou mě, budou se mnou dělat
Pokusy nic jsem nevěděl.
Konečně jsem dojel do místnosti kde
Mi na obličej položily masku a uspaly
Mě. Probudil jsem se v cele s Dylanem, Bobem, Henrym a tak dále.
Probudil jsem ty co spali. Otevřeli se dveře před námi a řekli že dnes to bude lehčí. Vešli jsme a na druhé straně také. Tam stál Garn s nožem.
Všechny hned napadlo už ho zabít.
Jack se rozeběhl skočil a v tu dobu ho Garn probodl.
Všichni jsme udělali krok vzad.
Dylan našel kus dřeva. Mezitím Garn
Už byl skoro u nás. Sáhl jsem po kudle u kalhot ale sebrali mi ji. Skočil jsem po něm ale on mě chytil a zahodil. Mezitím Bob mu podkosil nohu a Monika druhou.
Madam E ho skolila na zem. Dylan vzal klacek a začala ho mlátit. Já mu sebral nůž a bodl ho. Tohle už nerozdejchal. Madam E a Monika běžely pomoc Jackovi. Ani nedýchal.
Hned jsem se obrátil a vraceli se.
Začali se otevírat dveře kudy nás sem asi přivedly. Byli tam 2 Garnové který vypadali že nám nic nehrozí. Tak jsme šli za nima. Když i madam E a Monika
Šli. Tak tam ve šli přez nás Garnové a odnesli Jacka. I dav odešel který se skládál nejen z Garnů. Po cestě jsem si všiml cedule mezigalaktická aréna.
To už mi došlo že se odtud nedostanu.
Ale přesto jsem šel dál. Garnové nás vedly dál. Po cestě jsem viděl ceduli na které bylo napsáno jídelna. Když jsme tam dorazili nějaký Garn nám řekl že je jídlo. Každý jsme dostali tác na kterém byla kaše a nějaký divný maso. Všichni jsme to snědli bez nějakého velkého řešení až na Boba. ten se samozřejmě jako jediný musel zeptat z čeho to je udělaný. pak nás dovedl Garn aby jsme navštívili Jacka jak to s ním vypadá. Vypadalo to špatně ale Garn nás ujistil že to všechno bude dobrý. Vypadali přátelsky neřekl bych do nich že budou ta agresivní. Pak nás dovedl na pokoj Každý měl jinej. Já měl docela střední třídu. Ale Dylan měl hodně špatnej. Každý tam měl malý dárek do boje já měl nůž Monika a madam E měly prak s 5 kameny.
Bylo to docela málo ale řekly že jim nejde o to aby jsme umřeli.
Když jsem ale musel na mojí přistýlce kterou jsem měl v cele tak nás Garnové probudili ať jdeme za nima.
Hodně váhavě jsem vstal z postele a šel za ním. Jeden Garn otevřel dveře a 2 pokračoval dveřmi dál. Vypadalo to jako ta aréna ve které byl zápas ale v téhle Aréně byly jiní lidi. Nejspíš byly taky uneseni a uzamčeni v arénách.
Jeden se na nás otočil a všem řekl koukejte kdo sem jde. Ostatní se na nás taky otočili a překvapeně zírali.
1 Garn řekl že tady budeme trávit odpolední klid. Kromě dneška po odpoledním klidu budou i souboje.
Jednoho Garna jsem se zeptal jak dlouho to budeme. Garn odpověděl navěky. Když Garnové odešli ty lidi
okolo nás udělali kruh. Mně a nějakého z protější strany strčili do vnitř. Jeden řekl tak ukaž co umíš.
Podkosil mi nohy v tu dobu sem přiběhli Garnové a odvedli ho.
To potom byla večeře a po ní se šlo spát.

Doufám že tento delší byl dobrý

A dík za 41 přečtení na všech kapitolách najednou

Nečekané Tajemství VesmíruKde žijí příběhy. Začni objevovat