přepadení Garnů

55 3 0
                                    

Najednou se ozval výbuch a kapitán Connor proletěl dveřmi . Dovnitř vstoupilo 5 Garnů. Garn je mimozemšťan, který má jako dospělí 3 metry, je šedý a jako ,kdyby měl brnění a hlavu podlouhlou. A ten  Garn Manyho střelil plazmovou zbraní a řekl, že už ho nepotřebují.  Postřelil Henryho, který přeletěl přes stoly . A Joe po něm hodil zázvor, ale ve vesmíru moc věcí daleko nedohodíš tak k němu nedoletěl a Garn se na něj rozzuřeně podíval a zabil. Já jsem jen přeskočil pult a schoval se za roh. Tam bylo nouzové páčidlo, tak jsem ho  vzal. Ale v tu dobu Garn střelil do zdi za kterou jsem byl. Byli slyšet samé výkřiky.
Madam E přeskočila pult za mnou.
Řekla, že není času nazbyt. Slyšel jsem pád granátů. Najednou vybouchl a skolil nás k zemi. Přišel k nám Garn se sekerou. My jsme se ani neopovážily na zemi hnout.  Bylo vidět, že špatně vidí, a naštěstí  sekl vedle nás. Naštěstí ho najednou zavolali.
A odešel. Vykoukl jsem a byla vidět jen krev a mrtvoly až na Connora a Henryho. Madam E se rozběhla pomoci Connorovy a já Henrymu.
Connor měl zlomená žebra z
toho, jak ho od pálil přes dveře.
Henry měl na levé ruce díru od plasmy. Měl prudké krvácení a
vypadalo to zle. Když už Conorovy bylo líp, tak se Elizabeth rozběhla k
Henrymu. Vzala obvaz a obvázala mu ruku. Potichu jsme se přemístili z kuchyně do uličky, kde vzadu v uličce procházel Garn. Vyrazil k jídelně. My jsme se schovali za stůl v uličce.
Prošel okolo nás a já ho zezadu omráčil páčidlem a sebral jsem mu
plasmovou zbraň. A páčidlo jsem dal madam E ta ho s radostí přijala a dala na záda. A střelil jsem do něj jeho vlastní plasmovou zbraní. Vystřelila úplně potichu. Nikdo nic naštěstí neslyšel. Konečně jsme dorazili k skladovacímu prostoru, kde jsi očividně udělali základnu.
3 Garnové nosily bedny a 2 dohlížely, dalších 6 drželo hlídku
a dalších pár bylo v jejich lodi.
U nás byla jedna skoro otevřená
krabice byl to nitroglycerin.
Chtěli se nás zbavit. Jediná záchrana byla zachranný modul, ale ten byl na druhé straně. A 11 Garnů není málo.
Poblíž ležely 3 granáty, vzal jsem je a schoval je do kapsy u kalhot.
Vzal jsem plazmovou pistoli.
A proplížily jsme se k prvnímu stolku
Vypadalo to že jde k nám ale najednou se ozvalo nějaké -ssrachh- obrátil se a šel za nima do lodi.  byl čas přeběhnout. Přeběhli jsme a odletěly.

Nečekané Tajemství VesmíruKde žijí příběhy. Začni objevovat