0(〜^∇^)〜

104 9 20
                                    

Elimi saçlarımdan geçirerek onların geriye gitmesini sağladım. Severdi saçlarımı, hep söylerdi. "Sevgilim, sırf saçların bile dünyayı bana cennet etmek için bir sebep." "Saçların benim sonsuz oksijen kaynağım"... Aklıma gelenler ile güldüm. Sonra vücudum, beynimin komutlarına saniyesi saniyesine uydu ve beni oraya getirdi. Onun odasına. Şu 3 yıllık ilişkimizde net anlamıştım, Taehyung kadar takıntılısı yoktu. Bir uğraş üzerindeyken onun saçlarını okşarsam hemen bana kızar ve beni çalışma odasından kovardı. Sonra kendimi odamıza kapatıp adeta yatağa zincirlenmişcesine hareketsiz saatler geçirince mi?... İnadımı bırakmayacağımı anlar, kendi duvarlarını yıkar ve odamızın en güzel kısmına, gerek kavgalarımızın gerekse aşkımızın çokça yansıdığı yatağımıza atardı vücudunu. Sonra onu dibimde buluverirdim. İlişkimizde ikimiz de alıcıydık. Ben ne kadar inatçıysam, o da en az o kadar kindardı. Benim inatçı davranışlarımı unutmaz, üstüne bir de hırçın dalgalar gibi üste çıkmaya çalışırdı. Bu yüzden yatakta onu dibimde bulmamla başlayan seremonimiz şiddetlenir ve kim üste olursa altta kalanın canı çıkardı. Mutlu muyduk peki? Üç yıldır birlikteysek... Evet! Her sabah birbirimize günaydın diyebiliyorsak... Evet!
Ve aslında günü birlik bir yaşama sisteminin getirisi olarak, başımıza ne geleceğini bilmeden hareket ediyorsak... O kısma gelmeyelim, bir gün birimiz bundan muzdarip olmaz umarım. 
~~~~


Yazar Notu(Evet, yazar şlks): İlk kitabım mı? Hesabımda ziyaretçi olarak bulunuyor iseniz, evet. Ama bir de benim açımdan bakarsanız... Vmin için başlayıp yayınlamadığım, sildiğim kitaplarla birlikte ilk fic olmaktan çıkmış oluyor. Hala senaryosu net değill( ̄へ ̄)
Ben bu kitaba 08.07.18 saat 00.07'de başladım. Okuyan kişiler -sevgili okurlarım- kısacası, onca fikrimin çöp olduğu bunalımlı dönem ficlerimin başına gelenler gelmesin, kitap hepimiz için iyi olsun istiyorum. Kiraz çiçeği tadında mı? Yoksa başka sevdiğiniz çiçeklerin aromaları mı dersiniz. Bilmem ama şimdilik her şey iyi olacak, tabii devamı için bir şey diyemem(͡° ͜ʖ ͡°) Sonuçta kime ne olacağı belli mi?(͡° ͜ʖ ͡°)
Neyse neyse... Sizi tanımıyorum ama seviliyorsunuz~(^з^)-♡. 
Thx. Yazarınız, ismini vermek istemeyen birisi a.k.a Jimokai. (İsmimi ifşalamayınız @4evervmin4ever)
(Kitabımı yayınlama kararım onun sayesinde oldu( ˘ ³˘)❤)

Memories Are Playing İn My Dull Mind+Vmin+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin