"Ako to povedala mama? Najprv pravú stranu, potom zapnúť a... Ja sa z toho zbláznim!" zafučal som a odhodil plienku na zem.
"Už som tu!" zakričal Ethan a vbehol do izby. "Kriste, to je smrad," zahundral a chytil si nos. Liv s Ryanom akoby presne vedeli čo Ethanovi vadí, začali sa smiať.
"Tí špunti nemajú ani rok a smrdí to tu ako...fuj veď takto ani nič nesmrdí. Ako sakra, môže niečo také malé, takto...kakať," ukázal na Ryana, ktorý bol celý od, veď viete čoho.
"Volal som ti aby si mi pomohol a nie nadával na moje pokakané deti," vzdychol som si. Keby tu tak bola moja Chloe. Momentálne bola v práci. Pôvodne je na materskej ona, nie ja. Ale že vraj to bol súrny prípad a musela ísť do nemocnice. Tých súrnych prípadov je v poslednej dobe akosi veľa. Ale ani sa nečudujem pretože moja Chloe je tá najlepšia detská lekárka na svete, preto sa o naše dva poklady tak nebojím. Ale aj tak, tie plienky by im mohla meniť ona.
°°°"Som doma!" konečne som začul jej zvonivý hlas.
"Ahoj láska," zamrmlal som a silno ju objal, na čo sa ona zasmiala.
"Prebaľovanie ti moc nejde," zhodnotila moju prácu pri pohľade na naše deti.
"To mu teda nejde," povedal Ethan a vyvalil sa na gauč.
"Ahojte zlatíčka, chýbala vám mamička? Nebojte sa, ja vás dám hneď do poriadku," prihovárala sa drobcom a začala ich prebaľovať. Svoje telo som doslova zhodil vedľa toho Ethanovho.
"Asi ma porazí, ak toto budem mať doma," zafučal Ethan a zaboril si hlavu do vankúša na gauči.
"Vidíte? Presne takýto tí chlapi sú. Do všetkeho sa hrnú a potom keď im niečo ujde, ruky preč," hundrala Chloe a my s Ethanom sme ju sledovali s vyvalenými očami. To naozaj hovorí našim deťom? S Ethanom sme si vymenili napoli pohoršené a prekvapené pohľady.
"No nepozerajte sa tak na mňa," zasmiala sa Chloe a išla smerom k nám. V jednej ruke držala Ryana a v druhej Liv. Za toto ju obdivujem, ja ich oboch naraz neodnesiem a ona to robí akoby nič. Ethan dostal Liv a ja Ryana.
"Musia sa napapať," povedala Chloe a zmizla v kuchyni.
"Počkaj to akože?" spýtal sa Ethan a pozrel na svoj hrudník. Chloe sa opierala o zárubňu a uškŕňala sa. V rukách držala dve fľaštičky s mliekom a nezdalo sa mi, že by nám ich išla dať. Keď ju Ethan zbadal a zamračil sa na ňu, so smiechom ku nám podišla a dala nám fľašky...ach, keby boli plné niečoho iného a nie mlieka.
°°°"Tak, drobci zaspali a my máme konečne čas pre seba," povedala moja nádherná manželka a zvlalila sa ku mne na gauč. Držať ja v náručí, bol ten najkrajší pocit. Miloval som tieto chvíle. Iba sme tak sedeli alebo ležali jeden vedľa druhého. Ani sme sa nerozprávali, len sme si uživali chvíľu, keď sme konečne spolu.