2

61 3 3
                                    

Liv ležala na svojej posteli a čítala si knihu. Ležala na bruchu a tak jej čierný kocúr Night spal na jej chrbte a v pokoji si priadol. Obaja boli pokojní, pokiaľ do izby nevtrhol Ryan.
"Hej Vil, ideš so mnou?" zakričal na sestru, ktorá sa strhla a zhodila svojho kocúra z chrbta. Prebodla brata zabijáckym pohľadom a jej kocúr naňho zaprskal. Zoskočil z postele a keď prechádzal popri ňom, kusol ho do nohy.
"Hej ty beštia!" zreval za kocúrom a potom zazrel na sestru. Liv pokrčila ramenami a usmiala sa na brata.
"To máš za to, že ma voláš Vil, a stokrát som ti povedala, že mi nemáš liezť do izby keď..."
"Bude tam aj Tyler," prerušil ju Ryan a Liv zažiarili oči.
"Ryan, načo tu stojíš, musíme ísť," schmatla mobil a foťak zo stola a prebehla popri bratovi, ktorý nad svojou sestrou iba pokrútil hlavou a potom ju nasledoval.

"Idete niekam?" zvolal ich otec, keď sa súrodenci vrútili do obývačky.
"Áno oci, chalani idú jazdiť a ja idem tiež," povedala Liv a pobozkala otca na líce.
"Odkedy teba zaujímajú bicykle?" začudoval sa Nate a noviny ktoré doposiaľ čítal, odložil na malý stolík pred sebou. Liv sa iba uškrnula.
"Odkedy tam je aj Tyler," vysvetlil Ryan. Otec prikývol na súhlas, no potom sa zarazil.
"Liv, kto je Tyler?"
"O môj bože, Ryan si nemožný. Prepáč oci, ponáhľame sa," povedala Liv, schmatla brata za ruku a ťahala ho preč od otca.

°°°

"Liv!" zvolal Tyler a silno ju objal. Od radosti chcela kričať, no namiesto toho sa ho držala ako kliešť a potajomky si užívala jeho vôňu. Milovala ten pocit, keď ho objala, nos si schovala medzi jeho krk a rameno. V tej chvíli by tak aj zaspala, tak ju to upokojovalo. V jeho objatí by sa najradšej stratila, v tej chvíli z nej všetko opadlo. Bola tam iba ona a Tyler. A dokonca sa zdalo, že to Tylerovi nevadí. Pomaly ju od seba odtiahol a pozrel sa, či jej to náhodou nevadí. Usmiala sa na neho a nakoniec ho aj ona pustila.
"Ryan," zasmial sa Tyler a "priateľsky" sa s Ryanom pobúchali po chrbte.
"Môžem sa tešiť na parádne fotky?" spýtal sa Tyler Liv, ukazujúc na jej fotoaparát zavesený na krku. Liv sa usmiala a prikývla.

Ryan s Tylerom sa ešte dohadovali, ako budú jazdiť a Liv sa rozbehla dole traťou, aby si našla výborné miesto na fotenie. Posadila sa vedľa stromu a začala si chystať foťák. Práve včas. Akurát sa k nej rútil Tyler. Čakala na ten správny moment a potom ho odfotila. Pozrela na svoj výsledok a musela sa usmiať. Podarila sa jej naozaj výborná fotka. Bola tak zahĺbená do sledovanie fotografie, že si nevšimla Ryana, ktorý sa k nej blížil. Keď preletel okolo nej, Liv sa zľakla a pošmykla sa jej noha. Rýchlo si stiahla foťák z krku a čo najjemnejšie ako v tej rýchlosti vedela, ho položila vedľa stromu. Práve v tej chvíli sa jej zošmykla aj druhá noha a Liv sa začala kotúľať dolu svahom. Snažila sa zachytiť stromu, skaly alebo čohokoľvek, no nepodarilo sa jej to. Ako sa kotúľala dolu svahom, celá sa doudierala. Keď si myslela, že sa to nikdy neskončí, zastavil ju široký strom.
"Ahhhh," bolo jediné, čo zo seba dokázala dostať. Točila sa jej hlava z toľkého kotúľania. Chytila sa za ňu v domienke, že možno to prestane. No keď sa dotkla čela, sykla od bolesti. Ruku rýchlo odtiahla a pozrela na ňu. Na bruškách prstov sa jej leskla krv.
"Do riti," pozrela sa na svoje telo aby zistila, či je na tom až tak zle. Okrem odrenín a škrabancov si nič nevšimla. Rukou sa chytila stromu a chcela sa postaviť. Hlava sa jej zatočila a pred očami sa jej zahmlilo. Ruka jej vystrelila k ústam, aby zadržala posledné jedlo, ktoré sa pýtalo von. Opatrne sa posadila na zem a oprela sa o strom. Všetko okolo nej sa začalo točiť. Zatvorila oči a dúfala, že to prejde. No iba sa to zhoršilo.
"Liv!" Tyler...
"Tu som!" snažila sa zakričať, no vydala zo seba iba zvláštny pazvuk. Počula dupot nôh a šušťanie listov. Tyler bežal hore. Ale kde je Ryan?
"Liv! Kde si? Musíš ísť dole, Ryan spadol," kričal Tyler. Jej brat spadol?
"Preboha Liv," pocítila na sebe dotyk. Opatrne otvorila oči.
"Tyler," zašepkala a snažila sa usmiať. Padala na ňu únava a aj keď nechcela, zatvárala oči.
"Liv...hej, no tak. Počuješ ma? Nesmieš spať. Liv, prosím. Pozri na mňa! Liv!" držal ju za plecia a triasol ňou. Na moment otvorila oči. No potom ich zatvorila.
"Do riti," vytiahol z jej vrecka na mikine telefón a vytočil jej otca.
"Sme na trati v lese, Ryan spadol a asi ma zlomenú nohu. Našiel som Liv ako sedela na zemi pri strome a upadla do bezvedomia," vychrlil zo seba Tyler. Počul mrmlanie a nadávanie a potom pípnutie, čo značilo, že hovor bol zrušený. Opatrne zobral Liv na ruky a pomaly s ňou kráčal dole k jej bratovi.

"Tyler, kde si bol?" kričal z diaľky Ryan. Najprv si nevšimol svoju sestru v náruči svojho kamaráta.
"Liv! Do riti čo sa stalo?!" zúril a snažil sa postaviť zo zeme.
"Ryan! Ukľudni sa," okríkol ho Tyler. Všimol si, ako jeho kamarát zvráštil tvár od bolesti. Ryan prikývol a ukľudnil sa. Počkal kým Tyler doniesol k nemu sestru. Opatrne ju položil vedľa neho.
"Bože Liv," šepol Ryan a hladkal svoju sestru po vlasoch.

°°°

"Ryan! Tyler! Kde ste?" chalani začuli hlasy.
"Tu sme, hore!" zakričal Ryan a Tyler sa rozbehol dole po trati. Nate a Ethan mu bežali naproti.
"Čo sa stalo?" spýtal sa Nate a nasledoval Tylera smerom ku svojim deťom. Tyler mu všetko v rýchlosti povedal.
"Liv, srdiečko," podišiel k nej Nate. Pozrel na svojho syna a prehmatal mu nohu.
"Do riti, to bolí!" zavrčal Ryan.
"No nič. Tyler, zober opatrne Liv a choď s ňou dole. Máme tam auto. Ja a Ethan odnesieme Ryana," rozdal pokyny Nate a pomohol vstať svojmu synovi. Tyler prikývol a opatrne vzal Liv na ruky.
"Neboj sa, budeš v poriadku," zašepkal slová, ktoré patrili iba jej.
Nate s Ethanom si chytili ruky a urobili provizórne nosítka Ryanovi. Ten si pomaly sadol a rukami sa chytil okolo ich ramien.

Liv & RyanWhere stories live. Discover now