2.Bölüm. Yellozzz

68 3 0
                                    

Gif:Bensu

Sabah rutinim değişmedi bir türlü yine kafama bir yastık vurulması ile uyandım.Ece her sabah bunu yapmak zorunda değilsin diye mırıldandım ve lavobaya gittim.Ortalıkta çaki gibi dolaşıyordum babam bile işe dokuz da giderken benim sabahın körün de okula gitmem koyuyordu.Annem bugün okula seni ben getirmek istiyorum diye çok ısrar etmişti.Bugünlük böyle olsun ozaman dedim ve sabah kahvaltısı yapmadan arabanın ön koltuğuna oturdum.Sorun şu ki gençler annem arabayı çok yavaş sürüyordu daha deminden yoldan geçen kaplumbağa bile karşıya çoktan geçmişti.

Okula elli metre kala arabadan indim ve yol da Furkan ile karşılaştım.Annemin arabasını gösterdi ve kafamı iki yana salladım.
"Evet Müdüremizin arabasın dan indim ve o benim annem."

Gülümseyerek bir şey sorcaktı ve o sormadan direk hayır dedim.Okula girdiğimiz de okulun için de garip bir sessizlik vardı.Okula da geç kalmamıştık ki neler oluyor Tövbe Yarabbi.

Furkan şaşırdığımı anladı ve bugün özel bir gün dedi.Şapşal gibi etrafa baktım ama hala anlamamıştım.Furkan bana bakarak şaka yapmıştım özel gün falan yok ben de ne olduğunu bilmiyorum dedi.Bir iki dakika sonra yanımıza Bensu ve bir kişi daha geldi.Özge olmalıydı ve tahminlerim doğruydu.Tanıştıktan sonra onlara da sorduk neler olup bittiğini Bensu biraz düşündükten sonra bugün 9 ve 10.sınıflar kampta dedi doğru birinci ve ikinci katlar bom boştu 11 ve 12.sınıflar dördüncü ve beşinci katlardalardı.Üçüncü katta kantin, bowling,kütüphane ve bilgisayar odası vardı.

Asansöre bindikten sonra başım dönmüştü asansörde başım dönmezsse olmazdı illa ki dönmesi lazım.Biraz sınıfta oyalandıktan sonra dc oynamaya karar verdik.Şişeyi ilk ben çevirdim ve Bensu Furkan a sordu.Furkan cesaretlik dedikten hemen sonra direk uzun eşek oynayın dedim.Furkan o ne dedikten sonra wtf oldum ve bilmiyorsun yani diye sordum.Furkan da bilmiyorum dedi. Furkan arkadaşım sen gerçek misin diye sorduktan sonra okul tahtasından Oyun havası açmasını istedim bilin bakalım ne oldu¿
Furkan çok elitsin arkadaşım ama biraz fazla gibi bence biz dc oynamayalım dedikten sonra telefonum çalmaya başladı arayan Mert di.
On dakika kadar konuştuktan sonra sınıfa öğretmen geldi.
Özge ile aynı sıraya oturmuştuk bu öğretmen hangi derse giriyor diye sordum.İngilizce dersiymiş en nefret ettiğim dersdi duyduğuma göre çok gıcık bir hocaymış ve her gün sözlüye kaldırırmış.Şansıma tüküreyim ki direk beni kaldırdı neymiş efendim yeni kızmışım beni test edecekmiş.

Hoca bana kendini tanıt dedi ve ben direk NO SPEAK ENGLISH
dedim hoca da ozaman sözlün sıfır olur dedi.

Annem sözlümün sıfır olduğunu duyarsa beni bitirir.Kadın o kadar beni kurslara gönderdi valla keser beni hemen hocam tamam anlatırım dedim ve çatır çatır anlatmaya başladım.Herkes bana hayranlıkla bakıyordu boşuna kurslara gitmedik herhalde ama yine de sevmiyorum şu İngilizce dersini.Öğretmen bana bakarak fena değil işte dedi ağzım açık kalmıştı hoca hoca belki sen bile ben kadar iyi bilmiyorsun telefuz edemiyorsun püü.Şaka bir yana hocaya sinir oldum dakika bir gol bir.

Saat 14:10

Okul dan çıkmama son iki ders buna yürek mi dayanır be valla buhar olup uçmak istiyorum.Bu arada bizim Pınar ortalıklarda yok zaten onun yüzünü lama görsün.Hiç olmazsa lama nın tükerecek yüz bulma derdi olmaz .Bunun yüzünü görse bırak tükürmeyi balgam bile atar.Ben boş boş takılırken Özge kafama bir kağıt attı lan ne oluyor.Kağıdı aç bi dedi ve kağıdı açtım için de çince yazıyordu bunu bence ilkokul öğrencisi yazı bu ne be.

"Özge bu ne ben çince bilmem."

"Ay Duru neresi çince gibi ver bakıyım."

Özge ye kağıdı verdim ve okumaya çalışarak bu bence Arapça dedi.Ee bunu bana kim gönderdi diye sorduktan sonra sınıfımız da ki bir erkeği gösterdi.Allah Allah ya bu çocuğun ismi ne ki hatta bu çocuk bizim sınıfta mı içimden sorularla kendimi boğarken çocuğun yüzüne doğru baktım bildiğim öküz trene bakar gibi çocuk baktığımı anlayınca bana bakıp gülümsedi.Özge ye bu çocuk kim diye sordum okulun şakacısı herkes tanır.Muhtemelen sana da şaka yapar dedi ve sıraya kafasını gömdü.Ben de bana şaka yapamaz bence dedim ve ipeğe mesaj attım.

İpekkk

Knka nbr nasıl gidiyor?

Aradan yirmi dakika sonra geri döndü ve Mert koleje yazıldı diye mesaj atmıştı.Nee bu gerçek olamaz ya da olur çünkü Mert zengin ama yine de Anadolu okulun da okuyordu.Hemen telefonumun ön kamerasını açıp kendime çeki düzen verdim.Size bir sır verem mi ben Merti seviyorum çocukluk arkadaşım.Aman yorebbi of ateş bastı be vallaha ya tamam Duru kendine gel bakim kendime yavaşça bir tokat attıktan sonra kendimi de silkeledikten sonra anca kendime geldim.Popom da kurt varmış gibi kıvranınca da Özge kafasını masadan çekip bana baktı.

"Duru iyi misin lan."

Ay şey evet iyiyim ama değilim.

"İyiyim."

"Horon felan mı tepiyosun ne bu heyecan kızım."

Özgeye bir şeyler söyledim ve olayı geçiştirdim.Şuan ders zamanı olsa da hoca sınıfta değildi koşarak sınıftan çıktıktan sonra Bensu da benimle geldi.Benim için endişelenmiş tatlı kız ya neyse olayları anlattım ve beni sakinleştirmeye çalıştı.

Sakinleştikten sonra bir karar verdim .Bütün on birinci sınıflara girecektim.Bensu da yanımda gelecekti.

"Bensu eğer bu sınıfta da yoksa artık telefonla arayacağım."

"Tamam hadi gir içeri."

Kapıya tıklama adetim olmadığı için disko'ya girer gibi girdim ve Mert ile karşılaştım ama karşılaşmasaydım daha iyi olacaktı çünkü yanında Pınar salağı vardı.Belli ki Pınar bana inat olsun diye Mert e yakın duracaksın he ben sana Merti kaptırırmıyım yelloz, malak, şapşal ,yılışık ,orangutan,camış bunları derken bilmeyerek dışımdan söylemiştim ve bütün sınıf neredeyse duymuştu.Mert bana doğru döndü ve kocaman gülümseyerek kollarını bana doğru açtı ama ben Mertin kollarını bana doğru açtığını üç saniye sonra gördüm.Çünkü Pınar ı dövmeyle meşguldum.

Annem bana hiç bu kadar sinirlenmemişti herkes dışarı Duru odamda kal dedi.Annemi sakinleştirmeye çalışıyordum ama nafile kadının içinden ejderiya çıktı resmen açıkçası ilk defa annemden korktum.Annem ben seninle ne yapıcam of demişti o sırada aysti  reklamı aklıma geldi (böyle yazılmıyor lajdlahdos) ve of deme oh de dedim.Annemin sinirleri bozulmuştu ve gülmeye başladı ben de mal mal gülmeye başladım ve annem bağırarak çık dışarı dedi. Ben hala kahkaha atıyordum.Bensu,Pınar ve Mert bana bu salak neye gülüyor diye bakıyolardı.En çokta ne koydu biliyonuz mu Pınar dan zorla özür diledim.Ondan özür dilerken onun surat ifadesi aklıma geldikçe öfkeleniyorum.

En sonun da Mert ile konuşma fırsatımız oldu ve yeniden kollarını açtı tam sarılcakken annem odasından seslenerek herkes sınıflarına bakalım dedi anneee zamanlaman harika annneeeee çıldırcam.Bensu bana doğru baktı ve çıldırma kanka gel sınıfa gidelim konuşuruz dedi.Sınıfa Merti de davet ettim tabiki de ablanız corcu (böyle yazılmıyor sldhlsgdlsgd)
Kırmadı ve sınıfıma geldi.Verdiği müjdeli haberle sınıfı inleterek çığlık attım Allahım ,mükemmel olacak...

KolejlendinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin