*2*

71 3 0
                                    

NA MÍSTĚ

,,Hej, Collinsová! Vstávej, jsme tady," zatřese se mnou někdo.

Otevřu oči a první, co uvidím, je ksicht toho pablba. Zamračím se. Vykouknu z okna a zjistím, že má pravdu. Odstrčím ho od sebe, vezmu batoh a jdu ven, kde už všichni čekají. Instruktoři vysvětlují různá pravidla, a pokud jsem dobře poslouchala, jmenují se Tobby, Evelyn, Tina a Josh. Ukazují, kde je hlavní chata a jak poznáme ty naše. Je to jednoduché. Každé družstvo o šesti lidech vlastní vlajku s určitou barvou, kterou má i jejich chata. Po celou dobu tady budeme plnit různé úkoly, dobývat stanoviště a samozřejmě občas dostaneme i odpočinkové dny.

,,V chatkách budou holky i kluci, takže doufáme, že odtud nikdo neodjede těhotný. Snad jako ochrana bude stačit alespoň rozpůlení," uchechtne se škodolibě Tobby.

Evelyn čte jména těch, kteří patří do červené, zelené, žluté a fialové skupiny, podá jim jejich vlajku a oni spokojeně odejdou do svých chatek.

,,A do posledního modrého týmu patří Darby, Kylski, Smith, Collins, Evans a Wolf," usměje se a podá nám vlajku.

Naštvaně vydechnu. Patřím do skupiny s tímhle volem? Super, vítězství. Zakroutím hlavou.

,,Ahoj, jsem Carrie Smith," mrkne na mě černovláska.

,,A tohle je Abby Wolf," ukáže zase na usmívající se zrzku.

,,Myslím, že by z nás mohly být dobré kamarádky," zazubí se a hned mě obejme.

,,Marry Collins," řeknu přidušeně.

,,Co kdybychom už šly?" zeptám se, když mě pustí.

,,Jo, proč by ne? Vždyť.. kluci můžou dojít," uchechtne se Abby.

Vezmeme si svoje věci a jdeme. Zastaví nás až naše celkem malá chatka. Otevřu dveře a všechny se nacpeme dovnitř. Jak už řekl Tobby, je to jedna velká místnost rozdělená na půl. V každé jsou tři postele s nočními stolky, dvě obrovská okna, skříně a ve zdi dělící ty dvě části, další okno. Obě poloviny mají ještě svoje dveře, takže super. Mykneme rameny a zabereme pravou půlku. Zavřeme a začneme vybalovat. Po hodince už máme hotovo, takže se jenom rozvalíme na postelích a kecáme. Zjistila jsem, že jídelna a koupelny stojí hned vedle hlavní chaty, kde máme za chvíli být. Zvedneme se a vyjdeme na smluvené místo.

,,Došlo nám, že se na názvu vašeho družstva jednoznačně nedohodnete, takže jsme schovali několik jmen, která by vám mohla pomoct. Musíte najít tři indicie vašich barev. Pusťte se do toho!" vysvětlí nadšeně Josh.

,,Tak jo, měli bychom se rozdělit, ať to máme rychleji," řekne jeden kluk z našeho družstva.

,,Navrhuji se nejdřív představit," zamračím se.

,,Souhlasíme," přitakají holky.

,,Fajn, jsem Edward Evans," mrkne na mě ten, co mluvil jako první.

,,Theo Kylski," zasalutuje blonďák.

,,A já jsem ten nejdokonalejší, neboli Denis Darby," představí se blbeček.

,,A to, že mají holky přednost, vám nic neříká, co?" protočí očima CC.

,,Jsem Carrie Smith," dodá.

,,Abby Wolf," usměje se stydlivě.

,,Marry Collins," řeknu podrážděně.

,,Omluvte nás, slečny," mrkne na nás Theo a odvede kluky bokem.

Po chvilce se vrátí s podivnými úšklebky až na Darbyho, protože ten ho má kyselý a já hned zjišťuju proč. Theo jde hledat s Abby do tábora a Edward s Carrie do lesa, takže to znamená jediné.. musím trpět s tím blbcem u rybníka. Naštvaně oddechnu. Fajn, jednou to s ním snad vydržím. Mlčky vyjdeme a všímáme si snad každé podivné věci na cestě, abychom nemuseli navázat konverzaci. Když dorazíme k rybníku, ten pablb si lehá na břeh, protože je prý moc unavený z chůze. Protočím nad očima a začnu hledat u kraje rybníka. Najednou jsem ve vodě. Nemůžu najít pevnou půdu pod nohama. Nevím proč, ale prostě kolem sebe cítím jenom tu strašně ledovou vodu. Celé mé tělo je jako kus ledovce. Bodá do něj milion mrazivých jehliček a já nemám šanci se nadechnout. Ucítím tupý náraz do hlavy. Klíží se mi víčka. Chci zavřít oči. Tak moc je chci zavřít, ale nemůžu. Musím nahoru. Seberu všechnu svou zbylou sílu a vyplavu. Hned, co pod sebou vnímám kamínky, po čtyřech dolezu až na břeh, lehnu si a začnu vykašlávat všechnu vodu. Je mi zima a k tomu ta ostrá bolest hlavy. Dotknu se postiženého místa a cítím lepkavou tekutinu. Podívám se na svou ruku a všimnu si krve. Syknu bolestí. Otočím se na Darbyho, který se směje jako retardovaný lachtan, ale když uvidí mou dlaň, ztuhne. Přiběhne ke mně a chce mi pomoct na nohy, ale odstrčím ho.

,,Ty jsi takový kretén, Darby," zavrčím.

,,Marry, já-.. omlouvám se, to jsem nechtěl," koktá.

,,Ale mě nezajímá, že si nechtěl," vydechnu naštvaně.

Opatrně se postavím. Všimnu si pod sebou modrého papírku. Nenápadně ho zvednu a vyjdu zpět do tábora.

,,Marry!" uslyším za sebou, ale neotočím se.

,,Mrzí mě to," jeho dlaň se dotkne mého ramene.

,,Běž radši hledat tu indicii. Vrátím se do tábora, řeknu, že jsem zakopla a spadla. Tys u toho nebyl. Rozdělili jsme se," zavrčím a jdu dál.

V táboře najdu hlavní chatu, zaklepu na dveře a čekám. Po chvíli vyleze Tobby s úšklebkem na tváři.

,,Já-," přejedu si ho pohledem.

Všimnu si, že má jen trenýrky, tak radši odvrátím pohled.

,,Nechte to tak, vidím, že máte napilno," řeknu a pokusím se o úsměv, který spíš připomíná bolestný škleb.

,,Co se stalo, Marry?" zeptá se vyděšeně.

,,Nic, jen-," nedokončím, protože se mi zamotá hlava a já se potřebuju o něco opřít.

Chytím se Tobbyho, který je nejblíže a doslova se na něj svalím. Opatrně mě vezme do náruče a někam nese. Nevím kam, protože nedokážu otevřít oči. Omdlím. 

KRÁLOVNAKde žijí příběhy. Začni objevovat