,,Cože?" vyjekne překvapeně.
,,Po celý tábor chci být tvoje. Přeju si, abych mohla ležet vedle tebe, aby mi patřil každý tvůj úsměv. Chci tě dělat šťastným, Denni. Nechtěla jsem ti to říkat, protože jsem se styděla. Myslela jsem, že mě odmítneš," šeptám mu do ucha a mé dlaně se spojí na jeho zátylku.
Najednou celý ztuhne. Cítím jeho napětí. Slyším jeho srdce, které bije o sto šest. Je nervózní. Už ví, kdo je tady Pán, kdo nad kým má moc. Usměju se. Rukama sklouznu po jeho nahé hrudi až k jeho zadku, který schválně zmáčknu. Jak komické. Ušklíbnu se. Omotám si kolem něj nohy, a tím se k němu víc natisknu. Jeho dech se zrychlí. Přiblížím se k jeho tváři a jemně se o ní otřu tou svou.
,,Teď mě dobře poslouchej, Darby. Tohle s tebou můžu udělat kdykoliv budu chtít a ty budeš mít tolik šancí mě zastavit, jako teď. Podívej se na sebe. Jsi ve stavu, kdy se prostě nemůžeš bránit. Nejde to, co?" zopakuju jeho škodolibou větu.
,,Vykládej si, komu chceš, co chceš, ale já budu mít vždycky navrch," skousnu mu ucho a vítězně zavrním.
,,A teď mě polib, ať to nevypadá tak dementně. Všichni na nás hledí jako na zjevení," uchechtnu se.
Podívám se na něj. Hlasitě polkne a jeho ruce mě už zas tak pevně nedrží.
,,Polib mě," zopakuju.
Konečně se ke mně začne naklánět, ale těsně u mé tváře se zarazí, jakoby si něco uvědomil. Protočím očima a nahnu se k němu i já. Svoje ruce spojím za jeho zátylkem a políbím ho. Ze začátku je ztuhlý, ale hned, co ho kousnu do rtu, se vzpamatuje a celkem mu to jde. Po chvíli se odtáhnu a kouknu na něj.
,,Tímto bohužel musíme předstírat, že jsme pár a radím ti, abys spolupracoval. To samé platí o mlčenlivosti. Nikomu neřekneš, jak hezky jsme si povídali, jinak-..." nehnu se k jeho uchu.
,,Umím i jiné věci," zašeptám.
,,Jsme jako Tom a Jerry," objasním.
,,No.. moje výhoda je v tom, že já jsem Jerry," ušklíbnu se vítězně.
,,Tak ahoj, Tome," políbím ho na tvář a potopím se.
Připlavu ke břehu a dojdu až k holkám, které mají pusy dokořán.
,,Nevěděla jsem, že máš něco s Darbym," vyjekne Carrie.
,,Náhodou to je super! Třeba teď bude víc.. spolupracovat?" zamyslí se Abby.
Bude lepší, když jim neřeknu pravdu. Radši budu doufat, že tohle divadlo klapne aspoň do konce tábora.
,,To si pište, že bude spolupracovat. Slíbil mi to," uchechtnu se.
,,Počkej, co to máš v ruce?" zarazí se CC.
,,Uhm, tohle?" zvednu obočí.
,,Tak to jsou trenýrky támhle toho borce, který právě leze z vody," kývnu směrem k Darbymu.
,,Tys mu je vzala?!" vyjekne.
,,A ví o tom?" ptá se zase Abby.
,,Co myslíš?" odpovím otázkou a znovu se na Darbyho zadívám.
Stále překvapený, ale už s mírným úsměvem v klidu leze z vody, aniž by se ujistil, že je všechno v pořádku. No.. bohužel má chlapeček smůlu, je totiž úplně nahý, a dokonce si toho všimne až tehdy, kdy se mu začnou všichni smát. V tu chvíli celý zrudne, uvědomí si, co se vlastně děje, schová rozkrok a běží pryč. Všichni se tady můžeme zbláznit smíchy.
ČTEŠ
KRÁLOVNA
Short Story,,A teprve až měsíční svit a sluneční paprsek na hoře Smrti se spojí, poznáš tu, která v čele všech upírů stojí."