*3*

59 3 0
                                    

ZA ŠEST DNÍ

Probudila jsem se před třemi dny a ještě další dva jsem musela zůstat na ošetřovně. Pořád u mě byly holky nebo někdo z vedoucích, aby hlídali, jestli se náhodou něco nezhoršilo. Včera jsme zase plnili nějaké úkoly a vyráběli si zbraně z přírodních materiálů, protože se nám prý později budou hodit. Opravdu netuším k čemu. S holkami jsme vyrobily různé praky, luky, posbíraly hromadu kamínků, větviček a podobných blbostí. Původně měli pomáhat i kluci, jenže jsou všichni nafoukaní blbečci, kteří někam zdrhli, takže to zůstalo na nás, ale co už. No a dneska máme volný den. Většina jde k rybníku, protože je příšerné horko a ostatní se budou prostě jen někde flákat. A já? Já chci zůs-...

,,Marry? Půjdeš s námi k rybníku?" přeruší mé myšlenky Carrie.

,,Moc se mi tam nechce," zamračím se.

,,No taaak, vždyť.. nemusíš do vody, můžeš se válet na břehu," naléhá Abby.

,,Do vody musí aspoň na chvíli. Nemůže ukázat Darbymu, že se kvůli něj bojí," zamračí se CC.

,,Máš pravdu, tak jdeme," ušklíbnu se.

Obléknu si červené plavky, přehodím přes ně kardigan stejné barvy a do plážové tašky hodím deku, ručník a opalovací krém, který stejně nepoužiju, jako vždycky. Počkám na holky a vyrážíme.

,,Páni.. tu je lidí," zhodnotí situaci Abby, když dojdeme na místo.

,,Nejspíš tu jsou jiné tábory," vysvětlí Carrie.

Rozhlídnu se, jestli náhodou nenajdu nějaké místo, kde bychom mohly natáhnout deky. Vidím jenom ty pablby od nás z chaty, podobné namyšlené borce a plno nafoukaných pipin. Zamračím se.

,,Tam je volno," vyjeknu nadšeně a ukážu na místo, které je napůl schované ve stínu a napůl na sluníčku.

,,Tak jdeme!" zaradují holky a už se ženou dopředu.

Jen nad nimi zakroutím hlavou, ale vydám se stejným směrem. Všechny tři natáhneme svoje velké deky vedle sebe a sedneme si.

,,Jdete do vody?" zeptá se Carrie.

,,Já ne, budu chytat bronz," uchechtne se Abby, dá si pod hlavu ručník a lehne si.

,,Marry?" obrátí se ke mně moje černovlasá kamarádka.

,,No jo, CC, už jdu," zasměju se a vstanu.

Obě se dostaneme až ke kraji a namočíme si nohy. Voda je sice studená, ale není to tak strašné. Vlastně je to celkem příjemné v tomhle vedru. Pomalu se potopím a plavu kousek dál.

,,Kdopak se nám to tady objevil?" ozve se za mými zády.

Otočím se a uvidím drze se usmívajícího Darbyho.

,,Dej mi pokoj, Darby," protočím očima.

,,Jsem Denis, Collinsová," řekne a připlave blíž.

,,Zůstaň tam," natáhnu k němu dlaň.

,,Copaaak? Bojíš se?" ušklíbne se.

,,Tebe? To zrovna, Hurvínku," věnuju mu sladký úsměv.

,,Nebuď drzá," chytí mě za bradu.

Jeho druhá ruka se obmotá kolem mého pasu a přimáčkne mě k jeho tělu.

,,Říkal jsem, že tě dostanu," olízne si rty.

,,A já jsem říkala, že si máš nechat zdát," zamračím se a snažím se od něj odtlačit, ale je o dost silnější, takže mám problém.

,,Nejde to, co?" uchechtne se a přitáhne si mě blíž.

Začne mě hladit na zádech. Je to strašně nepříjemné

,,Pusť mě," zavrčím.

Jen se samolibě usměje a zavrtí hlavou. Tak fajn, jak si přeje, chlapeček.

,,Teď už jsi jenom moje," řekne drze.

,,Konečně," vydechnu a podívám se mu do očí.

KRÁLOVNAKde žijí příběhy. Začni objevovat