Dünya Çok Farklı Bir Yer

21 4 13
                                    

Küçükken aynı mahalleden olan 2 genç.Birinin adı Umut Birinin adı ise Ayla.Ayla ve Umut birbirini seven fakat bunun farkında olmayan 2 genç.Ayla sürekli Umutla uğraşır,fakat Umut ona kıyamaz intikam alamaz çünkü o Aylayı üzemez.Ve hikaye şöyle başlar...

NOT:Karakterler sizin hayalinize bağlıdır...

Hikaye umut un babasının taşınma kararı ile başlar.Umut ve ailesi Aylalar ın oturduğu yan villaya taşınırlar.Tanışmaları ise Aylanın annesi Bengü nün Umut un annesi olan Seda ya taşındıkları için hayırlı olsuna giderler.Seda Aylaya hadi siz Umutla oyun oynayın der ve iki aşık çocuk orada tanışırlar.İlerleyen günlerde Ayla ve Umut çok iyi kanka olurlar. Seda ve Bengü de iyi arkadaş olur.Bir gün Ayla Umut onların bahçeden geçerken başından aşağı su döker ve güler tabi Umut ise yaşadığı şokla gülmeye başlar.Aylaya kızmaz çünkü Umut bayağı mutludur Aylanın onla uğraşmasından.Aslında Umut Ayla dan hoşlanmaya başlar.Ama bir türlü Ayla bunu anlamaz.Artık Ayla ve Umut lise sona geçmişlerdir.Aylanın annesi Bengü hamiledir ve doğum yapmasına az kalmıştır.Ve Bengü nün doğum zamanı gelmiştir.Ayla 12.sınıf sonlarına yaklaşmıştır.Bengü doğum nedeniyle merdivenden aşağı inerken başı dönüp merdivenden yuvarlanıp düşer.Ayla da tam okuldan gelmiştir.Ayla annesini görünce ağlamaya başlar şok olur çünkü annesi yerde baygın olarak yatar.Ayla hemen babası Selimi arar,olayı anlatır.Selim hemen arabasına atlayıp gelir sonra Bengüyü hastaneye götürür.İstemedikleri bir olayla karşılaşırlar Aylanın annesi Bengü travma sonucunda Selim in bir seçim yapması gerekiyordur ya bebek ya da Bengü çok kararsız kalan Selim düşünmeye başlar.Sonra annesi Aylayı çağırır ve Ayla annesinin yanına gider.Bengü Aylaya seçimlerinin bebek ten yana kullanmalarını söyler.Ayla üzülerek odadan çıkar ve seçimi doktora bildirir ve Bengü ameliyata girer ve küçük Arda o güzel gözlerini dünyaya açar.Aylanın duyguları o kadar karışıktır ki bir yandan annesine üzüntüsü bir yandan kardeşine olan mutluluğu.Ayla içinden keşke annemle bu duyguları paylaşa bilseydim o da bizle olsaydı der.Ama elinden gelebileceği bir şey yoktur.Selim hüzünlüdür ağlıyordur.Küçük Arda ablasının kucağında ablasının yaşlı gözlerine bakar.Ve ameliyat kapısından yüzü kapalı bir şekilde Bengü geçer.Bengüyü morga  götürürler.Ertesi gün Bengü nün cenazesi olur.Hayata bir kanadı kırık olarak devam eder Ayla ama bunu asla Ardaya belli etmez. (1 sene sonra)Ve Ayla bir üzüntü daha yaşar Umut ve ailesi taşınır Ayla dışarı çıkamaz üzüntüden sadece pencereden bakmakla yetinir pencereden Umutla göz göze gelirler.Umut ne yapayım bakışıyla bakar Aylaya. Sonra Umut ve ailesi gider.1 hafta sonrada Selim başka biriyle evlenir.Evet evlilik kısa bir zamanda oldu.Ayla bilmiyordu evlilik meselesini.Ayla üst üste şok yaşar.Ayla çaresizdir belkide tek yaşam kaynağı Ardadır.Bu olayla da Aylanın bir üvey abisi olur ama üvey abisi ona kötü davranmaz pek fazlada iyi davranmaz.
SONRA... 

Aşkın İzleri...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin