| To ostatni na tą godzinę rozdział. Przynajmniej tak planuję... Boże jak pisałam o Dream'ie tym szkielecie to dziwnie mi się pisało bo oglądam normalnie DreamWasTaken 😂|
Przejechałam jeszcze wzrokiem "Chłopaka". Trochę ze strachem w głosie się odezwałam.
- Więc, co cię tu sprowadza. Ja zamieszkuje ten dom. - ten tylko zakłopotany się na mnie spojrzał.
- Etto... Bardzo przepraszam! Po prostu gdy podróżowałem między wymiarami tutaj trafiłem. A na biurku zobaczyłem rysunki więc chciałem je zobaczyć. - odpowiedział gdy plątał mu się język. Ja odpowiedziałam ciche "Aha..." I spojrzałam na śrubokręt. Od razu wyrzuciłam go za siebie.
- Chwila... Powiedziałeś o między wymiarach?! - spytałam podekscytowana.
- Noo tak! Osobiście pochodzę z wymiaru InkTale a zmierzałem akurat do mojego przyjaciela Dream'a do DreamTale (Proszę mnie poprawić jak coś jest nie tak!) Jeszcze raz przepraszam już znikam! - powiedział do mnie, wziął do ręki pędzel szybko narysował kółko i do niego wskoczył.
- Wow... To było dziwne... - powiedziałam do siebie i zeszłam na dół pozmywać po sobie. Gdy zmywałam pomyślałam żeby napisać do mojej najlepszej przyjaciółki I/P (Imię przyjaciółki)
- Nie lepiej zadzwonię... - jak powiedziałam to tak zrobiłam.Pov. Ink
- Wtopa... Ale przynajmniej mam jeden jej rysunek. Jeszcze z anatomią do końca sobie nie radzi, zaradzimy na to! - mówiłem do siebie gdy zmierzałem do miejsca naszego spotkania z Dream'em. Przyjaciel gdy mnie zobaczył to od razu zaczął do mnie machać.
- Witaj Ink! Długo cię nie było! Stało się coś! - krzyczał z dala, ja tylko do niego podbiegłem.
- Witaj Dream, wiem przepraszam. Nie, nic się nie stało! - odpowiedziałem przyjacielowi i późnej toczyła się normalna rozmowa
CZYTASZ
𝗛𝗘𝗔𝗧𝗛𝗘𝗥.⋆。𝗜𝗡𝗞𝗧𝗔𝗟𝗘
Fanfiction! 𝗔𝗕𝗔𝗡𝗗𝗢𝗡𝗘𝗗 ! ♡⸝⸝ Why would you ever kiss me? ♡⸝⸝ I'm not even half as pretty ♡⸝⸝ You gave her your sweater, it's just polyester ♡⸝⸝ But you like her better ♡⸝⸝ Wish I were Heather .・。.・゜✭・.・✫・゜・。. 【☆】Started - ???? 【★】Finish...