•IV•

223 14 1
                                    

| Będę chciała skrócić książkę tak do 6/7 rozdziału. Przepraszam! |

Gdy schodziłam nagle odezwał się Ink.
-Mam nadzieję że problemu nie robię. -
- No coś ty! Jestem sama przez najbliższe dwa miesiące, co ja będę musiała robić przez ten czas? - powiedziałam dość retorycznie.
- A właśnie, tu masz rzeczy i ręcznik. Łazienka to drugie drzwi w lewo. - powiedziałam znów wchodząc na górę tym razem żeby osobiście się ogarnąć. Wzięłam koszulę nocną i poszłam się do góry ogarnąć. Szybko się obmyłam i wyszłam. Zakładałam klapki i wyszłam z łazienki akurat się spotkałam z brązowowłosym. Kiwnęłam głową w geście żeby ze mną szedł.
- Więc tak będziesz spał tutaj a ja tutaj. - pokazałam dwa pokoje. Jeden mój drugi gościnny.
- Ale na razie jest dopiero w pół do dziewiętnastej, to co robimy? - spytałam go
- Może obejrzymy coś? Mam pomysł, masz Netflix? - spytał.
- Skąd znasz takie rzeczy? I tak, tak mam. - spytałam i za razem odpowiedziałam.
- Super! Obejrzymy Children of the Whales? A znam bo to jest dość popularne słowo u młodzieży więc zobaczyłem co to jest. - odpowiedział a ja się zgodziłam. Zobaczymy co ze mną będzie oglądał.

•Time Skip•

Przypomniało mi się jedno pytanie gdy już skończyliśmy przygotowania na oglądanie.
- Właśnie Ink! Jak to jest możliwe że byłeś szkieletem a teraz chłopakiem w moim wieku? - spytałam.
- A to magia, a tak na prawdę. To my szkielety tak potrafimy. Musimy się wgrać w tłum. - odpowiedział

𝗛𝗘𝗔𝗧𝗛𝗘𝗥.⋆。𝗜𝗡𝗞𝗧𝗔𝗟𝗘Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz