Men's Camp 1

3.6K 98 3
                                    

Men's Camp 1

Öncellikle diğer hikayemde ki durumu burda da açıklayayım.Yeni bilgisayar aldığım için office programlarını hala yükleyemedim.O yüzden buradan yazmak zorundayım.Hikayeyi -bölümün geç gelmesinden dolayı-uzun tutmaya çalışacağım.Umarım beğenerek okursunuz :)

Not: İlk defa smut yazıyorum.Kötü olabilir o yüzden mazur görün lütfen

GD:

''Umarım program dediğin gibi tutar GD.Zarar ederse..ıhmm''

   Lanet olsun bu program tutmazsa sokaklarda sürtmek zorunda kalacağım.Buna izin veremem.T.o.p sözünü bitirmeden dudaklarına yapıştım.

''Merak etme t.o.p.Benim fikirlerim her zaman tutar hem başarısız olursam zararı öderim''

''Öder misin? Güldürme beni.2 aydır benim eve sığındın.Kapıdan kovuyorum bacadan giriyorsun.''

   Ne yapsaydım yani.Evimden kovulalı 2 aydan fazla oldu bir süre arkadaşlarımda kalmaya çalışsam da pek başarılı olamadım.Çünkü arkadaşlarımda benim gibiydi.Eve hergün birilerini atıyorlardı ve sürekli tacize uğruyordum.Sexi severim ama taciz olayları cidden canımı sıkıyor.Biraz şirinlik yaparsam belki kaytarırım.

''Besle beni sahip.Nyaa''

     Kendime yakında kedi kulakları ve kuyruk alsam iyi olacak.Biri üzerime erotic shop atsın lütfen.

''Bırak azgınlığı''

     Nasıl yani o kadar kedi taklidi yapıyorum nasıl azmazsın t.o.p.Bazen erkekliğinden şüphe etmiyor değilim.2 aydır evindeyim sex için yalvarmaktan ölüp gideceğim bir gün.Arada Yeteneklerimin paslandığını düşünmüyor değilim.

    Beni arzulasın diye yapmadığım şey kalmadı.

***FLASHBACK***

    İlk gün beni evinde tutması için arkadaşça davranmış olabilirim ama işimi garantiye alabilmek için ona yaklaşmaya çalıştım.Pis herif resmen eliyle itekledi beni.

    1 hafta kaldım ve bana dokunmadı.Düşünebiliyor musunuz? *Düşünemedi*

   2.hafta artık dayanamadım.T.o.p u duştan çıkarken görmüştüm nasıl dayanabilirim ki.Belinde küçücük havluyla evde dolanıyordu.En son hatırladığım yerde kafamda koca bir şişlikle uzandığımdı.Evet üzerine atlamıştım ama tam havluyu açacakken uçan tekme attı.Hayvan herif dövüş sporlarıyla ilgileniyorsan ilgileniyorum desene.Bir dayak yemediğim kalmıştı onu da yedim.O zaman bile beni kovmamıştı bunu iyiye yorup doğru zamanı kollamaya başlamıştım.Ama hiç birinde başarılı olamadım.

   3.hafta gene duştan sonra yakaladım ama bu sefer hazırlıklıydım.Bende soyunmuştum küçük bir havluyuda belime sarmıştm.Şimdi beni reddette göreyim.Onu görünce arkamı ona dönüp havluyu çıkarttıp bir köşeye attım.Bana doğru yaklaştığını görünce sırıtmadan duramadım sonunda onu azdırdım diye düşünürken o havluyu attığım yerden kaldırıp bana -Evimde düzeni severim.Kafana göre eşyalarını yerlere atma- dedi.Sonrada odadan beni ağzım beş karış açık bir şekilde bırakarak çıktı.Orda ne kadar süre ayakta durdum bilmiyorum.Bir tarafım evet erkeklerden hoşlanmıyor demek ki ama senin yaptıklarına rağmen seni evden atmıyor sevinsene diyordu.Ama diğer tarafım beni arzulamadığı için kahrından ölecek gibiydi.Evet işimi garantiye almak istiyordum onunla sevgili olursam bu evde bir gün kovulacağım korkusuyla yaşamayacaktım.T.o.p un zenginliğinden istediğim gibi yararlanabilcektim ama  galiba o muşmula surattan hoşlanmaya başlamıştım.3. haftamı ondan hoşlandığımı kabul ederek geçirdim.

Gay Men's Camp (EXO) -Düzenleniyor-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin