DUYURU -Önemli-

2.3K 47 10
                                    

Merhaba biliyorum herkes fic e yeni bölüm atmamı bekliyor ama  devam etmeyeceğimi söylemeye geldim.

Öncelikle hikayelerime destek veren okuyan ve yorum yapan herkese teşekkür ederim birazdan diyeceklerime kızanlar olabilir veya haklı görenler ama bunlar benim düşüncelerim lütfen saygı duyun.

İlk Olarak kris i ficlerimde kullanma sebebim ona ve  cesaretine hayran olmamdan  kaynaklanıyordu.Onu Ayrıldıktan sonra daha çok takip ettim.Başlarda çok üzüldüm hatta kendime bile şaşırdım bu kadar etkilenmeyi beklemiyordum ama onun başarısına daha çok ön planda olmasına şahit oldum.Şuan Kris adına çok mutluyum ayrılmasının en doğru karar olduğunu düşünüyorum.Evet exo olduğu dönemlerde daha çok görebiliyorduk kabul ediyorum ama şimdi en azından benim gözümde daha başarılı çünkü kimsenin kolay kolay cesaret edemeyeceği bir iş başardı.SM ye tek başına karşı çıktı hemde arkasında 11 kişide yoktu.Hatta onlar bile yüz çevirdi kris e.

 3 4 ay sonrada Luhan ın gidiş haberini aldım. kris in gidişi gerçekten habersiz miydi diye düşünmeye başladım.Bu konuya ben çok kafa yordum sonucu hüsran oldu bende.Bana en çok koyanda bir kris fanı olarak suho nun sözleri oldu. Krise sorumsuz,bizden ve şirketten özür dileyip geri dönmeli dedi.Açıkcası luhan içinde aynı sözleri sarf etmesini bekliyordum hala da bekliyorum.Bu luhan ı sevmediğimden değil aksine luhan kristen sonra en sevdiğim üyeydi.Ayrıldığına ayrıca çok mutluyum daha çok yıldızının parlayacağına ve daha mutlu olacağına inanıyorum.Bir insan evi gibi göremediği hissedemediği yerde kalmamalı.Luhanın evdeyim yazısını paylaşmasından dolayı bunu diyorum.

Keşke Kris gittiğinde üyeler bu kadar çok tepki göstermeseydi.Çünkü İnsanı en fazla yaralayan şey çevrenin düşünceleri değil kardeşi gibi gördüğü insanların dedikleridir.Exo üyeleri içinde zor biliyorum.Ne kadar şok olup üzüldüğümü biliyorum onları da düşünüyorum ama insan en yakınına ne olursa olsun destek vermeli.Şuan Luhan a destek verdikleri gibi.

Galiba tek üzüldüğüm nokta Lay ve Tao nun ırkçı yorumlara maruz kalmaları.Kris ayrıldığında En fazla kris e yüklenildi.Ama bu sefer yorumlardan lay ve tao da nasibini aldı.Umarım Tao ve Lay de kariyerleri ve mutlu olabilecekleri yolu bir önce çizip hayatlarına devam ederler.

Son olarak gerçekten özür diliyorum normalde hikayeyi bitirmek istemem sizi bu kadar bekletmem yanlıştı.Ama sebeplerini kısa da olsa aktarmaya çalıştım umarım anlatabilmişimdir.

Şuana kadar bana destek olan yorum atan ve okuyan herkese teşekkür ederim.Bu demek değil bu hikayeler son tabiki de değil geri dönmeyi planlıyorum.Hatta emin olun öncekinden daha iddaalı olacağım ama çift konusuna gelirsek Krishan dan başka artık ficte çift bulundurabilceğimi sanmıyorum.Bunun için okumayanlarınız olabilir anlayışla karşılarım tabiki.

Neyse yazacağım diğer ficlerde görüşmek üzere umarım şimdiki gibi onlarıda okur ve destek çıkarsınız :3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 12, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gay Men's Camp (EXO) -Düzenleniyor-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin