Men's Camp 2

2.6K 102 15
                                    

GD:

''GD konsepten eminsin dimi''

Emin miyim? Lanet olasıca 1 ay boyunca bu işe adadım ben kendimi.

''Merak etme T.o.p. Porno sektörünü tamamen sallayacağız''

''Umarım dediğin gibi olur yoksa...''

''Biliyorum biliyorum götümü dağıtırsın dimi''

''Evden atarım diyecektim.''

''Çok kötüsün...''

Adamın altında her an inlemeye hazırım gördüğüm muameleye bak.

Program için seçilen kişilerle ayrı ayrı görüşme kararı almıştık.Porno sektörü olsa da rekabet her yerde vardı sonuçta.Bu işin bir iki kıçıkırık tarafından berbat edilmesine göz yumamazdım.

''İlk kimle görüşüyoruz.''

''Ne bileyim ben t.o.p.Sekreterin miyim ben senin?''

ımm...sekreter x patron ilişkisi hiç fena değil.Gene ağzımın suyu akmaya başladı.

''Sekreter fantazisi ha hiç fena değil''

''T.O.P bazen zekana hayran kalıyorum.''

''Kalmalısın senden zekiyim.''

''O kazandığın paracıkları benim beynim sayesinde kazanıyorsun beyinsiz.''

''Program için seçilen üyelerin penisleri sağolsun GD.''

''İğrençsin''

''İltifat için teşekkürler kedicik''

Bu adam birgün beni sinir krizinden öldürecek Oysa ki benim hayalimde becerilmekten nefes alamayan bir GD vardı.Hepsi yalan oldu.

''İlk üyemizin adı ımm..Su Ho.''

''Görüşmeyi yapan sensin özelliklerini say.''

''Imm...1991 yılında doğmuş.Konuşmalarına göre oldukça kibar,düşünceli biri belli biliyorsun evde 12 kişi kalacaklar.Amaç sadece sex değil.Farklı birşeyler denemek istiyoruz ama on iki kişi de oldukça hırslı.Su Ho oluşabilecek sorunları önleyebilecek gibi duruyor.''

''İyi bir anne modeli ha''

''Haklısın.Ayrıca oldukça yakışıklı yani evde mutlaka birinin ilgisini çekecektir.''

''Çekse iyi olur.Sırada ki üyeye geç.''

''Emredersin sahip.Adı Byun Baek Hyun,1992 yılında doğmuş.1.74 boyunda büyük bir ihtimal pasif konumda olacak.Oldukça neşeli biri,konuşmamız sırasında aldığım tek not gülüyor olmuş.Gerçekten tüm konuşma boyunca gülümseyip durdu.Onu masanın üzerinde becermemek için zor tuttum kendimi.''

''Biri sırf gülümsüyor diye onu becermek isteyen tek kişi sen olabilirsin GD.''

''Elimde değildi.''

''Haklısın ne de olsa suratsızın tekisin''

''Bana diyene bakın.Muşmula surattan inciler.Neyse seninle tartışamayacağım bay asık surat.Baek hyun a dönersek programın izlenmesi için ona ihtiyacımız var.Nedense mutluluğu bulaşıcı gibi cidden ben bile az da olsa gülümsedim.Gelelim diğer bir üyemize Adı Park Chan Yeol.Tek Kelimeyle uzun''

''Penisi mi?''

''Birde bana azgın dersin.Hangi insanın aklına uzun kelimesi söylendiğinde penis olarak algılar ki? Biliyorsun T.o.p. Benim gibi normal insanlar uzun kelimesini duyunca aklına ilk boy geliyor.Ne de olsa sen bilmezsin.''

''Kes GD.senin gibi birinin ağzından uzun kelimesi çıkıyorsa tabi ki aklıma boy yerine penis gelir.Beni suçlama.''

''Senle uğraşamayacağım Bay penis sever.''

''GD''

''Tamam tamam bağırma bana.Chan Yeol de kaldık.Aslında biraz beak e benzemiyor değil.Oldukça pozitif biri.Baek le yan yana geldiklerinde herkesi güldürebilceklerine eminim.Ve kulakları lens galiba.''

''Saçmalamayı keste diğer üyeye geç.''

''Adı Kyung Soo.Fazla konuşkan değil,odaya ilk girdiğinde ruhumu teslim ediyordum.Bakışları bir adamı bile öldürebilir.''

''Soo yu seni öldürmesi için satın almalıyım belki de.''

''HA HA çok komik.''

Lanet olsun benden bu kadar çok mu kurtulmak istiyorsun.Kendimi bir türlü sevdiremedim.Olmayınca olmuyor demek ki.

''Niye ağlıyorsun sen?''

''Ağlamıyorum t.o.p''

Bir de utanmadan soruyor.Odun ya resmen odun.

''Özür dilerim.''

Ha...! Özür mü? Herşeyi geçtim bana sarılıyor.

''T.o.p?''

''Dediğime kırıldın dimi?''

T.O.P ne zaman bu kadar düşünceli ve nazik biri oldu.Noluyoruz lan?

Kesin rüyadayım.Tüm gece götün açık yatarsan olacağı bu işte.

''Kırıldım.''

Hiç öyle ayy kırılmadım havasına giremem.Öküzsün anla işte kırdın yani.''

''O zaman bırakta teselli edeyim seni.''

Korkuyorum...

Kısa oldu biliyorum o yüzden affedin.Lys tercih sonuçlarını beklemekten kafayı sıyırmak üzereyim ama GD Ve T.o.p Yazarken rahatladığımı hissediyorum o yüzden kısa da olsa bir bölüm yazmak istedim.

Bu arada yorum ve vote çok az.Yükselmez ise bir süre bölüm koymaya bilirim.Lütfen emeğimin karşılığı olarak yorum ve votelerinizi eksik etmeyin :3

Gay Men's Camp (EXO) -Düzenleniyor-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin