Hoşça kal Yalancı

112 22 2
                                    

Bugün seninle ilgili her şeyi sildim. Fotoğraflarımızı, sesini ve videolarını... Ellerim titremedi silerken, kalbim acımadı. Hiç tereddüt etmedim. Kalbimin derinliklerinde öldüğünü kendime kanıtladım. Beklemeyeceğim artık, beklemekten çok uzun zaman önce vazgeçtim. Sana ait duygular beslemeyeceğim, biliyorum ki varolmaman daha iyi. Mutlu musun? Huzursuz musun? İnan ki umrumda değil. Vazgeçilmez sanmıştın kendini, kimse senden vazgeçemez sanmıştın. Karşında dimdik ayaktayım, vazgeçtim senden ve sana ait olan anılardan. Yoksun artık, bittin. Bitmekle kalmadın, öldün derinlerde. Kendime bu kadar güveneceğimi tahmin bile edemezdim, hayatımda hep izin kalır sanmıştım. Derin bir nefes alıyorum şimdi, tertemiz ve acısız. Kimseyi sevememe sebebim sen değilsin, bunu anladım. Bir gün hayatım dolacak ve kendimden emin adımlar atacağım. Bir gün birisi gelecek ve elini bırakmayacağım. Mutlu olmak için bir erkeğe ihtiyaç duymuyorum çünkü mutlu olacak binlerce sebep var. Sadece ilerleyen zamanlarda mutluluğuma mutluluk katacak biri olacak. Hayattan karşı umudumu yitirmedim, ben kendimle güzelim, ben kendimle mutluyum ve ben kendimle ayakta duruyorum. Başarabilirim her şeyi, bunu anladım. Başardıkça da mutlu olacağım. Bitmedi hiçbir şey, daha yeni başlıyor benim için. Pişman olacağım hiçbir şey yapmadım ve pişman olmayacağım. Bitmez sanılan her şeye veda ediyorum. Kafama koyduğum an her şeyi yaparım. Çünkü ben ne kadar güçlü olduğumu anladım. Yıkılmayacağımı anladım. Kimseye kanmayacağımı anladım. Düşsem de kalkacağımı anladım. Hayatın değerini anladım. Dün ile yaşamaktansa yarın telafi edilecek şeylerin varlığını gördüm. Dünde kalanların da yarını unutmaması dileğiyle.

Hoşça kal kötü günler, hoşça kal yalancı insan...

HAYAL KIRIKLIĞIM ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin