Stăteam în banca mea. Nu aveam nicio idee ce ora este. Cred că era ora de matematică. Sau asta e fizică? Gândul îmi era total în altă parte. Ba ma gândeam la mâncare, ba la colegii care mă ignorau total, ba la Nicole, ba la orice altceva înafară de școală.
Nu trecuseră nici măcar 20 de minute din oră. Aş fi dat orice să ma întorc în patul meu mare și pufos. Timpul se scurgea atât de încet...Mă uitam prin clasă. Colegii mei păreau destul de ciudați. Dar păreau cu toții la fel, făcuți cu toții la xerox.
La un moment dat, am observat în spatele clasei un băiat retras, care se uita destul de insistent la mine. Probabil era un ciudat. Am decis să il ignor şi să fiu și eu atentă la ora de mate/fizică...
După jumătate de oră m-am prins și eu că la ora aceea nu se facea nici matematică, nici fizică, ci era ora de istorie.
"Primul război mondial a început in anul..." atât am reținut. Așa ca m-am întors și eu la vechile mele treburi: să privesc prin clasă, să mă gandesc la mâncare şi să mă rog să se termine ora. Din întâmplare, i-am întâlnit din nou privirea ciudatului acela. Și-a întors privirea imediat. Statea mai mult în întuneric aşa că nu am putut să îl văd foarte bine. Singurul lucru de care mi-am putut da seama era că avea ochi verzi, misterioși, frumoși. Mi se pareau atât de cunoscuți....
"Sunteți atentă domnișoară? Tocmai încerc să vă explic cum s-a treminat primul război mondial, iar dumneavoastră, observ că nu vă prea interesează acest lucru." mi s-a adresat profesorul.
S-a sunat. Cu toții am sarit din bancile noastre și am ieșit din clasă. Am fost "Salvată de clopoțel". Dar dacă nu se suna, oare ce îi spuneam eu profesorului de istorie. Parea un profesor de modă veche.
Mi-am deschis dulapul, mi-am luat caietele pentru următoarea oră și apoi m-am uitat in jurul meu. În capatul holului avea dulapul...ciudatul de la ora de istorie. Din nou se uita la mine. Tot nu reușeam să văd cum arată. Ochii mi se păreau atât de cunoscuți și totuși nu îi cunosc.
****
Sper că va placut acest capitol. Pupici! :*
CITEȘTI
Green Eyes
Teen Fiction"Totul se schimba atunci cand te indragostesti. Dar oare te poti indragosti de un om pe care nu l-ai vazut niciodata?"