Eram în sala de mese. Așteptam să primesc un mesaj de la Nicole. Mă tot gândeam la băiatul acela de la ora de istorie. Mă gândeam la privirea aceea a lui, atât de frumoasă. Mă uitam prin sală, poate îl vedeam. Dar stai! Am înnebunit eu oare? Nici măcar nu stiam cum arată, în plus de ce mă gândesc eu la el. Probabil e un ciudat. Dar atunci de ce se uita atât de frumos la mine? Mintea mea era prea încărcata cu întrebări, încât nici nu puteam să mănânc.
Mă așteptam să primesc vreun mesaj de la Nicole, dar el nu mai aparea. Mă uitam în gol. Nu vedeam nimic în jurul meu. Dintr-o dată o brunetă s-a pus în fața mea. Era Nicole. Se uita ciudat la mine. Probabil se întreba cum de nu îmi mănânc mâncarea, eu cea mai mare mâncăcioasă care există.
-"Mănânci asta?" mă întreabă ea curioasă." Nu mi-am pus mâncare, și nu am nici bani să îmi cumpăr ceva."
I-am întins leneșă mâncarea mea. Nicole se uita încă ciudat la mine.
"Nu ai avut o zi prea bună, să înțeleg"
"Mda...." i-am răspuns eu, cu gândul în altă parte.
O priveam cum mânca.... Fata asta mănâncă mai mult decât mine. A trecut destul se repede timpul, povestind.
"L-ai văzut pe băiatul ăla? " m-a întrebat bruneta, pe un ton destul de ciudat. Gândul meu mi-a zburat repede la tipul de la ora de istorie.
" Care? " Mă uitam în direcția unde se uita și ea. Vedeam atâția băieți și nu stiam despre care vorbea.
" N-Nu știu. Era acolo și acum nu îl mai văd. "
" Cum arăta? " Deja mi se parea destul de ciudat. Cum putea cineva atât de repede?
" Sincer... nu mai știu. "
"P-Poftim?"
" Era acolo. Jur. Se uita la tine. Avea ochi verzi, misterioși. Zâmbea. Avea un zâmbet drăguț, luminos, curat. Atât am văzut. Jur. Era acolo."
Am rămas împietrită. A fost acolo. Și l-am ratat. Cum pot să fiu atât de neatentă?
" Poate doar ți-ai imaginat" i-am spus după ceva timp.
" Poate..."
Încă în mintea mea, îmi puneam toate întrebările posibile. Cine era el? De ce se uita la mine? De ce zâmbea când mă vedea? Ochii lui... Atât de cunoscuți... Unde i-am mai văzut?
****
Am ajuns la capitolul 3. Yaaaaaaaaa! Sper să vă placă. Aveți părere? De unde știe Alison, ochii aceia? Vreau să văd dacă va-ți dat seama. :))) Pupici. :*
CITEȘTI
Green Eyes
Teen Fiction"Totul se schimba atunci cand te indragostesti. Dar oare te poti indragosti de un om pe care nu l-ai vazut niciodata?"