Gözlerimi hafif hafif oynattıktan sonra zoraki bir şekilde nerede olduğuma bakmak için gözlerimi açtım.
Ne ? Şuan gördüğüm tek şey beyaz ışık.
Allahım öldüm mü yoksa?Ay ben nnereelere gidemmm ?
Tuana iç ses:
Nereye gidiceksin kızım tatile mi?
Ahirete gidiyon ahirete saffff!!!!!Ben ölüyorum diyorum bu iç ses hala laf sokmak peşinde:/:(:(:(
Neyse ben yakınırken bir ses:"Dur daha ölmedin." deyip güldü, havalı bir sesle.
Galiba bir kâbus gördüm,ve sesli konuştum.
Gözüme tutulan ışık yüzünden gözüm kısa bir süreliğine karardı.Gözlerimi ovuşturduktan sonra gözlerimin kararması geçti.
Önümde kerem oturuyordu.Elinde muayene malzemeleri vardı.
"Ne yapıyorsun sen ?! sapık mı ne yaaaaa!!!!!!!!" Diye bağırmaya başladım.Beni Sakinleştirmek için kollarından destek alıyordu.
-tamam tamam sakin ol tuana!
-napıyordun sen he!
-sadece iyi misin diye muayene ediyordum:(:(:(
-niye sen doktor musun he!!,? doktora götürseydin beni!!!!
-evet ben doktorum...Allahım ya çok pis kapak olmuştum. Öylece bakakalıp olduğum yerime geri oturdum, ve başımı kaşıdım.
Elim yüzüme deyince bayağı yandı.
-ne oldu bana?
-düştün ya!
-pardon?!!Ben düşmedim senin attığın kar topu yüzünden bu haldeyim ben . şimdi hatırladım sen deli misin be öyle kar topu atılır mı?
-kusura bakma lütfen!
-deli mi ne yağ??????!!??!Hemen koltuktan kalktım ve ani kalktığım için başım döndü.
Tam düşecek ken ,,
O beni tutMADI....Ben hemen koltuğa tutundum.
Ve kapıya doğru yol aldım yavaş yavaş ilerlerken kerem 'in
Arkamdan geldiğini hissedebiliyordum.Salak ama tatlı çocuk.
Eve gitmek için yukarı çıktım. Farkettim ki anahtar, telefon hepsi montumdayı.Aşşağı inip zile basmadan
Kapı hemen açıldı.Tuana iç ses:
....Acaba beni mi bekliyordu hı! hı?...
Sus yaaa fesat iç ses..Ama gerçekten benim geri geleceğimi bildiğinden kapıda beklemiş olmalı ki hemen açtı.
Zeki çocuk.
Ben hemen:
-şey montum burada kalmış da.
-hıı biliyordum geri geleceğini. İnatçısın hem de bayağı.Hemen kerem'e: ne sandın? Bakışı attım.
Fazla bekletmeden içeriden montumu getirdi.
-sağol!
-bak istersen kal sohbet ederiz ...
dedi.Tuana iç ses.:
Kız biraz daha naz yap ...
Naz!!!!!Ağızımı eşşek arıları soksun, ama iç sesim haklıydı.
-yok ya ben kalmıyim.
-iyi peki sen bilirsin:(:(Allah belanı versin iç sesim çocuk git dedi.
Bir daha sana güvenenin anasını köpek kovalasın..Tuana iç ses:
Tmm de ki sende "e o kadar muayene ettin beni bari bir sohbet edek"Anne galiba seni köpek kovalicak. Kusura bakma güzel annem.:(:
-E o kadar muayene etmişsin beni... tmm geliyim ben o zaman.
-e peki hadi içeri gel.İçeri geçtim. İkimiz de koltuğa oturduk.
Kerem:
-ee anlat bakalım ne var ne yok? Nesin, necisin?-sakarım...
Derken:
-onu biliyoruz.:(:(
Ben tabi hemen bir, sözümü kesme bakışı, attım.-işte ben de hemşireyim ama şu ana kadar hiç çalışmadım.
-vay be ne tesadüf. Baba parası yiyon yani..
-yani..
Babamın çorap fabrikası var.-çorap mı? Ne alaka?
-e Türkiye'de de bu işi yapacak birileri olacak herhalde!!!!!
-tabi! Mantıklı.Böyle bayağı sohbet ettikten sonra
-ben gideyim artık
-olurYukarı çıkarken telefonu açtım ana ekran bildirim dolmuş.
Hemen şifreyi açtım. Bildirim çubuğundan rastgele bir bildirim seçtim.Bu bir mesajdı. Reyza'dan bir mesaj.
"Açelya lütfen lütfen bana bir bak sana diyorum "Hemen onu aradım. "Uzun hikaye buluşalım" dedi ben de kabul ettim.
***********************
Sabah kalktım.Dün gece soğuk olduğu için yorgana sarmıştım kendimi . Yorganımın içinden çıkmaya çalışırken yere bi yapışmışım, ben mi yapışmışım ,yoksa yer mi bana yapıştı bilemiyorum?Merak ediyorum gece o yorganın içinde nasıl boğulmadan uyuyabildim???????
Neyse, geceliğimi çıkarıp üzerime ; beyaz sade bir kısa kollu t-shirt kot bir bahçivan tulum.
tulumun bir kolunu serbet bırakarak cool bir görünüş verdim.
Babamın çorap fabrikasından olan havalı bir çorapı ayağıma
Geçirdim.Mutfağa yönelip birşeyler atıştırdıktan sonra balkona çıktım.
Çıkmam ile girmem bir oldu çünkü hava bayağı soğuktu.Reyza ile buluşacağımız yere gittim...
Bölüm sonu:):):):)
Seviliyorsunuz ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
Bu bölüm kısa oldu bu bölüme ekleme yapacağimFİKİLERE AÇIĞIM
İTHAF İSTEYENLER BURAYA YAZSIN****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşu komşunun aşkına muhtaçtır.
ChickLit/komşu olan tuana ve kerem ummadıkları şekilde tanışır, Sakar tuana keremin başına kahve dökmeseydi farklı bir şekilde tanışabilirlerdi ,Beraber müthiş maceralar yaşarlar.Haydi bizde bu müthiş maceraya KOMŞU olalım.