Foxy: Heey!! Biz nereye geldik böyle?
Freddy: Bilgisayar bu havalandırmanın kapağını açtı, bizde buraya girdik. Birkaç kişiyi de seni beklemesi için dışarıda bıraktık.
Puppet: Bana sorsaydın "Neredeler?" diye. Ben sana söylerdim.
G.Freddy: Çocuklar. Önemli bilgi: Purple Guy biriyle beraber çalışıyor.
Chica: Ama kim?
Foxy: Boğuk ve robotik sesli biriyle.
Bonnie: Robotik dediğine göre robottan başkası olamaz değil mi?
Puppet: Bonnie haklı, içimizden biri hain.
T.Freddy: Bence Toy Chica.
T.Chica: Beni niye suçluyorsun. Belki sensin nereden bileceğiz?
T.Bonnie: Belki sensin Chica ya da Mangle.
Foxy: Bu robotik ses içimizden biri olamaz.
Mangle: Neden?
Foxy: Çünkü bu ses hiç birimizin sesine benzemiyordu.
G.Freddy: Yani bu binada bir animatronik daha var.
Foxy: Aynen öyle. Haklısın Golden Freddy.
Freddy: O zaman yukarıya çıksak iyi olur.
T.Bonnie: Aynen, yukarı çıkalım.
Hepsi yukarı çıkar
Freddy: Şimdi de şu güvenliği......yani......şu Purple Guy'ı arasak iyi olur.
Mangle: Hayır, çünkü saat 5.55. Yerlerimize geçsek iyi olur.
Puppet: Evet. Hadi.
Yerlerine geçerler ve 5 dakika sonra saat 6 olur.
Sabah
Mike: Pekala, yeni güvenlik tutmalıyız.
Henry: Evet. Ben şuraya bir ilan asayım da.
Mike: Ben de robotları kontrol edeyim.
Henry: Tamam.
Mike robotları kontrol etmeye başlar. Tam Foxy'nin kabinine geldiğinde biri Mike'ı arkaya doğru çeker. Sonra da güvenlik odasına götürür.
Purple Guy: MİKEEE!!!!!!
Mike: Sen kimsin be?
Purple Guy: Ben geçen gece tuttuğunuz güvenlik görevlisiyim.
Mike: Tamam, o zaman tekrar işine devam etmek için mi geldin yoksa istifa mı edeceksin.
Purple Guy: Hayır. Ben işe devam etmek istiyorum ama önce.
Mike: Önce ne?
Purple Guy: Önce sana bir soru soracağım.
Mike: Sor.
Purple Guy: Patronun John nerede?
Mike: John şu kapının arkasında, hani şu sağ koridor da ki köşe kapısının.
Purple Guy: Teşekkürler. Ama beni gördüğünü kimseye söylememelisin bu yüzden...
Purple Guy elindeki levyeyi Mike'ın kafasına sokar. Mike ölmüştür. Sonra levyesini alıp John'un yanına gider ve John'u aynı şekilde öldürür. Bir tek Henry kalmıştır. Ama onu öldürmez ve ona görünmeden pizzacıdan çıkar.
Henry: Mike, gel hadi yardımın lazım. Mike...SANA SESLENİYORUM MİKE!!!!!!!
Mike(Acıyla ve az da olsa bağırarak): H....E...HEN.....RY!!!
Henry, Mike'ın sesini duyar duymaz sesin geldiği yere doğru koşar. Ve ölmüş bedeni görür. Sonra bunu patrona söylemek için onun odasına girdiği zaman onun da öldüğünü görür. Ve koşarak pizzacıdan kaçar. Polis karakoluna gider ve olayları anlatır. Polisler olay yerinde inceleme yapmak için pizzacıyı kapatırlar.Merak etmeyin final değil, sadece bu bölüm bitti. Bu bölüm 2 part tan oluşacak. Bu 1. Part. Neyse by by kendinize iyi bakın, fnafsız kalmayın:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fnaf Foxy nin Hikayesi[BİTTİ]
RandomSürprizi bozmak istediğimden özet vermedim. Ve bu hikayede Puppet erkek T.Bonnie de erkek.