Fnaf Foxy'nin Hikayesi 28. Bölüm

99 3 1
                                    

Hank vardiyasının sonuna gelmişti. Saat 6:12'ydi ve robotları son kez kontrol edip mekandan çıktı. Kaldırımdan karşıya geçecekken Henry arkasından seslendi.

Henry: Günaydın Hank!

Hank arkasını hızlıca döndü. Titreyerek Henry'nin yanına yürüdü.
Eski Hank'ten eser kalmamıştı. Bembeyaz teniyle titreyen korkak bir Hank gelmişti eskisinin yerine. Hank yavaş adımlarla Henry'nin yanına geldi.

Hank: Sanada gü-günaydın Hen-ry!!

Henry şaşırmıştı. Biraz garipti Hank'in davranışları. Merak etti ve sordu.

Henry: Sen iyi misin?
Hank: Henry, ben-ben iyi değilim. Ben işi bırakmak istiyorum. İstifa ediyorum.
Henry: Hank, düşüncelerini tahmin edebiliyorum ama biraz daha dayan. 4 vardiya sonra işin bitmiş olacak zaten. Hadi dostum, yapabilirsin.
Hank: Pe-peki!

Hank yaya geçidinden karşıya geçti ve evinin olduğu sokağa girdi. Sokağın kenarından yürüyordu ve tam evinin önüne geldiğinde arkasında bir ses duydu. Ürkekçe arkasını döndü Hank. Kimsecikler yoktu. Zaten bu saatte bir insanın dışarıda olması gece vardiyasında çalışmıyorsa imkansızdı. Hank bir anlık cesaretle bağırdı.

Hank: Kim var orada!?

Bir süre ses gelmedi. Ardından ince ve kısık bir ses işitti Hank.

???: Bizi serbest bırak!

Hank anlamamıştı. Bunu söyleyen kimdi. Etrafa bir süre bakındı. Kimsenin olmadığından emin olduktan sonra arkasını dönmeye koyulmuştuki arkasından onun boğazına sarılan güçlü iki el hissetti. Bunu yapanın kim olduğunu göremiyordu çünkü hem arkasına dönemiyordu hemde karanlıktı. Onu sıkıca tutan iki elin sahibi konuştu.

???: Bizi serbest bıraktığın için teşekkür ederim. Hank!

Hank zorla konuştu.

Hank: Hangi cehennemden geldin seni pislik!
???: Vücudum! Ahh!! Vücudum çürüyor, Hank. Sana ihtiyacım var. Beni serbest bırakmak için bedenine ihtiyacım var.
Hank: Sen de kimsin be!?
???: Ben, William. Tanıyamaya bilirsin ama seni temin ederim ben hala O'yum!

Ardından Hank'in boynunu boğarcasına sıktı ve Hank havasız kalıp öldü.

William: Sırada ikinci kısım var.

Hank'in bedenini alıp Hank'in evine girdi. Kapıyı ardından kapattı ve Hank'in yatak odasına gitti. Hank'in bedenini yatağa attı ve mutfaktan bir bıçak aldı. Ve cansız bedeni içine girebileceği boşlukta kesti. Ardından bedenin içini çıkarıp kendisi girdi. Aynaya doğru yürüdü ve kendine baktı. Gülümsedi.

William: Hahhahahhahhahhahahhahahahah!!! İşte şimdi çanak çömlek patladı. Hank olduğumu Henry anlayamaz böylece mekana girip her şeyi başlatanı sonlandırabilirim.

2. Gece Vardiyası

William kafasına güvenlik şapkasını geçirmiş elinde bir milkshake ile kameraları inceliyordu. Animatronikleri her görüşünde gülümsüyordu. Milkshake'in sonuna geldiğini farkedince sinirlendi ve boş plastik bardağı kağıt çöpleriyle dolu çöp kutusuna attı. Bu sırada Bonnie hareket etmişti. William baltasını hazırladı ve Bonnie'nin kapıya kadar gelmesini bekledi. Henüz haftanın başında olduğu için Bonnie hızlı değildi. En sonunda Bonnie koridorda belirdi. William beklemekle uğraşmak istemiyordu bu yüzden baltasını kaptığı gibi sol koridora koştu. Bir süre sonra elinde Bonnie'nin kafasıyla ofise geldi, mutluydu.

William: Chica seni bekliyorum! HAHAHAHAHAHAAHHA

Fnaf Foxy nin Hikayesi[BİTTİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin