Foxy masalardan birinin üzerine uzanmış kestirirken Golden Freddy ve Puppet'ta Mangle'ı kurtarmak için plan yapıyorlardı. Diğerleri de mutfaktaydılar. Foxy bir anda uyandı. Şaşkın şaşkın etrafa bakındı sonra ayağa kalkıp kabinine gitmeye karar verdi. Kabinin perdesini çekip oturdu ve eliyle duvarı yumruklamaya başladı. Parmak eklemleri bozulana kadar, eli kırılana kadar vurdu duvara. Duvar içeri göçmüştü. Foxy parçalanmış sağ eline bakıp sinirlendi ve kancasıyla duvarı parçalamaya başladı. Duvar delinmişti. İçinden bir robotun geçeceği kadar büyük bir delik vardı duvarda. İçeri girdi, tahmin etmediği bir yere çıkıyordu burası. Hatta bir odaya çıkıyordu, merakla etrafa göz gezdirdi. Burası büyük bir odaydı. Hiçbir şey olmadığından emin olunca çıkmaya karar verdi. Tam delikten çıkıyorduki bir el onu arkadan sertçe çekti ve yere düşürdü. Şuan onu çeken kişinin kucağında yatıyordu Foxy. Şaşkındı, konuşmaya başladı.
Foxy: Sen...sen de kimsi-
Karanlık surat yüzüne ışığın yansımasıyla aydınlandı. Bu oydu, Mangle'ı kaçıran kişi. Bu Mor Adam'dı.
Mor Adam: Tekrar merhaba Foxy.
Foxy zorla ağzını açıp cevap verdi.
Foxy: Mi-mike?!
Mor Adam sinirlendi ve eliyle Foxy'nin çenesini kırdı. Artık Foxy'nin konuşması neredeyse imkansızdı.
Mor Adam: Ben Mike değilim. Hepiniz beni Mike olarak biliyorsunuz lanet olsun çünkü ben sahte bir kimlik yarattım. Mike Schmidt diye sahte bir kimlik uydurdum. Kimse beni tanımasın diye. Ben William Afton'ım. Buranın kurucusu, senin ve diğer arkadaşlarının kurucusu.
Foxy şaşkınlığını gizleyemedi. Gözleri kocaman açıldı, hiç beklemiyordu. Demek bu oydu. Dükkanın sahibi olduğu kimsenin aklına gelmezdi. Ağzını zorla açıp konuşmaya başladı.
Foxy: A-ama n-nasıl? S-sen...sen beni-m katilimsi-n?!?!
William Afton: Zekisin Foxy, çok zeki. Demek hatırlamaya başladın. Sana o günü gösterebilirim. Bana bunun için teşekkür etmelisin Foxy.
William Afton elini Foxy'nin alnına koydu ve Foxy bir anda kendisini anılarında buldu. Şaşkındı, nasıl olmuştu bu. Her zaman her şeyin başladığı güne gitmek istemişti ve şimdi oradaydı. William kendisi ve diğer 4 çocuğu pastayla kandırıp bir odaya götürmüştü. Oraya gitti, bir an kendine hakim olamadı ve Backstage'de çocuklara saldıran William'ı baştan öldürmek istedi. Kancasını onun kafasına geçirdi. Ama sanki hayaletmiş gibi kanca bedenin içinden geçti ve kendisine geri geldi. Birkaç dakika içinde 5 çocuk ölmüştü. Bir anda tekrar aynı şey oldu ve William Afton'la beraber olduğu zamana geri döndü. Bu sadece bir anıydı, en acı anısı. William, Foxy'nin yüzündeki acılı bakışları gördü ve kahkahalar atmaya başladı.
Foxy: *Nefes sesleri* Nasıl yaptın b-bunu?
William Afton: Yetenek diyelim. Şimdi senden bir şey istiyorum. Arkadaşlarını öldürmeni.
Foxy: B-böyle bir şe-şeyi asla y-apmam.
William Afton: Yapacaksın benim küçük robotum. Yapacaksın...
William elini Foxy'nin alnında gezdirmeye başladı. Eli parlıyordu, elini her Foxy'nin alnında dolandırışında Foxy daha da rahatlıyordu.
Foxy: Yap...yapm-yapma-am.
Elini bir kez daha dolandırdı Foxy'nin alnında. Foxy şimdi uysallaşmıştı. Sakinleşmişti.
William Afton: Benim için arkadaşlarını öldürür müsün Foxy'ciğim?
Foxy: Ta-tabi*Nefes sesleri*ki de!
William Afton: Güzel!(Gülümsüyordu.)
William Foxy'i bıraktı. Foxy'yi kontrol ediyordu ve yakında hepsinden kurtulmuş olacaktı. Foxy ayağa kalktı ve kırmızı gözleri mora dönüşmüştü. William'a baktı. William gülümsedi.
William Afton: Öldür arkadaşlarını. HEPSİNİ ÖLDÜR! ŞİMDİ!!
Foxy başını onaylarcasına salladı ve delikten çıkıp Pirate Cow'dan ayrıldı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fnaf Foxy nin Hikayesi[BİTTİ]
AléatoireSürprizi bozmak istediğimden özet vermedim. Ve bu hikayede Puppet erkek T.Bonnie de erkek.