Fnaf Foxy'nin Hikayesi 27. Bölüm

132 3 4
                                    

Bonnie ve Chica güvenlikle uğraşıyorlardı. Toy Chica ve Toy Bonnie Backstage'de Golden Freddy ve Puppet'a yardım ediyordu. Toy Freddy ve Freddy ise mutfaktalardı. Balloon Boy ise ortalıkta görünmüyordu henüz. Foxy ilk önce Bonnie'yi halletmek için sol koridora doğru döndü, koşmaya başladı. Bonnie Foxy'yi gördü ve güvenliğe gitmesine izin vermek için kapıdan uzaklaştı. Ama Bonnie asıl hedefin kendisi olduğundan habersizdi. Foxy Bonnie'nin üzerine atladı. Bonnie bayıldı ve Foxy'de onu tedarik odasına sürükledi. Kapıyı kapattı ve Bonnie'nin kafasını koparıp attı. Sonra çıktı ve tekrar kapıyı kilitledi. Fakat olayları gören biri daha vardı. Güvenlik görevlisi Hank, Hank hemen telefonundan Henry'yi aradı.

Telefon konuşması

Hank: Henry, Henry orada mısın?
Henry: Evet Hank, seni duyuyorum.
Hank: Burada garip şeyler oluyor Henry.
Henry: Evet biliyorum. Sözleşmede yazıyordu.
Hank: Öyle değil. Tilki olan robot tavşan olana saldırdı. Saçma şeyler oluyor burda.
Henry: Hmm!? İlginç, ama zaten dükkan yakında kapanacağı için sorun olmayacak. O yüzden saatin 6 olmasına bak...görüşürüz.
Hank: Görüşürüz.

Hank telefonu kapattı. Bazen gariplikler olurdu ne de olsa. O yüzden fazla umursamadı ve sandalyeyi geriye yaslayıp ayaklarını masaya uzattı. Ve tableti(kamere monitörü) eline alıp kameralara bir göz gezdirdi. Anormal bir şey göremeyince tableti masaya fırlattı ve kestirmeye başladı. Ama kapıları kapalı unutmuştu, bu dükkanın sigortalarının atmasına neden oldu ve ani kıvılcım seslerini duyunca aniden uyandı ve uyandığı anla şaşırması bir oldu. Sigorta atmıştı, bir şeyler yapmalıydı yoksa ölecekti. Bir anlık cesaretin ardından telefonunu çıkarıp flaşı açtıktan sonra sol kapıdan çıktı. Sessizce yürümeye başladı. Yürürkende etrafına bakınıyor, sık sık arkasına dönüyor, hızlı hızlı yürümeye çalışıyordu. Yemek Salonuna girdiğinde hiçbir robotun sahnede olmadığını farketti. Hemen önündeki masanın yanına gitti ve eğilerek altına girdi. Etrafı hızlıca incelemeye başladı. Elini yere koyup emekleyerek bakarken eline yapışkan bir şey değdi. Eline bakınca bunun bir pizza dilimi olduğunu farketti. Yerdeki tozlanmış ve çürümüş dilimi görünce kusacak gibi oldu elini hemen ağzına götürdü kusmasını engellemek için. Elindeki pizza artığınıda masanın örtüsüne sürdü sonra kendine engel olamamaktan korkup hızlıca masanın altından çıktı ve çıkmasıyla Freddy'nin bedeniyle karşılaşması bir oldu. Şaşkınlık ve korkunun verdiği hareket edememe duygusu yüzünden donup kalmıştı. Sadece arkası dönük Freddy'ye bakıyordu. Freddy'yse onu farketmemişti, henüz...

Hank: *Olamaz, Freddy'nin ne işi var burada. Tamam Hank sakin ol. Derin nefes al ve 3'ten geriye sayıp Sahne Arkası'na koş. 3, 2, 1... ŞİMDİ*

İçinden geriye doğru sayıp hızlıca Backstage'e koştu Hank. İçeri girdi ve kapıyı arkasından kapatıp açılmaması  için yaslandı kapıya. Fakat Backstage'de beklediğinden farklı bir şeyle karşılaştı. Kendisine şaşkın ve "Noluyor?" bakışı atan Golden Freddy ve Puppet ile. Hank donup kaldı ve kapıyı açmaya çalıştı. Tam tokmağı çevirmişti ki Golden Freddy elini kaldırdı ve tokmak sabitlendi. Hank korkudan tir tir titriyordu. Puppet dayanamadı ve konuştu.

Puppet: Sakin ol, Hank. Seni öldürmeyeceğiz... En azından William gibi. Herneyse, bak biz haberlerde gördüğün "Freddy Fazbear's Cinayeti" olayını yapan robotlar değiliz. Biz dost canlısıyız ve insanların bizi rahat bırakmasını istiyoruz. Sadece korkma, seni öldürmeyeceğiz.

Hank: Ci-cinayeti kim yaptı öyleyse?

Golden Freddy: William Afton, buranın eski sahibi ve bizim yaratıcımız. Yani her iki türlü de. Bizi bu lanet robot bedenlerinin içine tıkanda, robotları yapanda o.

Hank bu olay karşısında şaşırmıştı. Golden Freddy tekrar elini kaldırdı ve tüm mekanın elektriği geri geldi. Sonra da Hank'e döndü ve

Golden Freddy: Şimdi kendine bir iyilik yap ve bizi bu tarihi mekanda rahat bırak. Kendini de bu işe bulaşmaktan kurtar. Ama önce, lütfen tuvalete git!

Hank son cümleyi duyunca pantolonuna baktı. Islaktı, korkudan altına işemişti.

Fnaf Foxy nin Hikayesi[BİTTİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin