aduuu camne ni camne ni. takkan nak jawab 'haa iyelah saya la kim eun na stalker berjaya awak eheh.'
Kepala hutak kau.
Ting !
Ahh sudah dia dm aku yall. omg i need namjoon helpeu.
"NAMJOONNNN."
Aku berlari sepantas gajah menuju ke bilik namjoon yang didepan pintunya terletak satu kertas 'eun na mohon jangan masuk.'
ahh kesah apa aku ini emergency kaw kaw punya.
"NAMJOON !"
Namjoon kemudian terus menutup macbook pro nya dan pandang aku 'kau nak apa setan tak reti ketuk ke ?'
"Namjoon aku perlukan help kau. jimin dm aku aduuu gawat bangat gue sihh. nolongnya aku ya ?"
namjoon dah get ready nak grab kayu besbol dia kasi ketuk sikit kepala Eun Na.
adik dia ni memang mcm ni tiap kali nervous konfem keluar bahasa asing. kekadang tu keluar bahasa arab nasib namjoon serba tahu.
"dm je la dia balik pe susah. bila kau nak dia notice kau kalau sampai bebila kau nak rahsiakan siapa sebenarnya kau."
alahh namjoon ni. Ni yang malas nak cakap dengan cerdik ni. atleast nangis la sekali dengan aku.
"ishh tak best la kaunseling dengan kau ni."
"Pintu tu mohon tutup rapat rapat kalau tak esok kau bangun pintu bilik kau aku cabut."
Ceit.
Aku kembali ke bilik aku. aku cadang untuk biarkan aja dm jimin. tapi tulah tu dah ter seen. amaghi gelak sesama
"err hai."
seen.
"Kim Eun Na eh ?"
seen.
"Eh tak saya Kim Sam Bal. Ada apa dm ni ya ?"
seen.
"then what nanaeun_ stand for ? mengaku jela. Siap comment lagi. "
seen.
"err sorry saya masih baru dekat insta. baru nak belajar."
seen.
"Hmm masih baru tapi followers almost ratus ribu."
seen.
"dunia dah maju bro account boleh beli."
seen.
"We'll see sampai bila kau nak tipu. Btw thanks buat aku gelak tadi ;) i actually were having a very bad day tadi."
seen.
"oh sama sama. lagipun kata suruh nyanyi saya nyanyi je la lagu apa yang ada."
seen.
"gotcha. aku tak mention apa apa pasal nyanyi ;). very pleasure to know you, secret admirer <3"
seen.
Eun Na, lain kali bangang tu simpan elok elok jangan show off hanat.
tbc.
YOU ARE READING
instagram | pjm
Fanfiction"hi crush. dengar cite dah break. jom kapel." -Eun Na "pergi mampos lo." - pjm kisah pendek Eun Na yang ingin di notice oleh crush terchenta. Warning! [ending plot twist yang mindblown gila] strictly originally written by @lmaotaegucci do not copy...