+11

907 124 8
                                    


busy siut lately ni T^T minggu depan exam test 2 *cry silently*

Murung siut aku harini. Aduuu ni yang cuak nak pergi sekolah ni.



"tak yang kau ni siap pakai spek hitam berselendang dah kenapa ?"

Namjoon pandang aku kasi muka done gila.


Alahh tak nak ngaku adik la tu.



"Aku rasa jimin dah tahu siapa aku do. habisla reputasi aku sebagai stalker berjaya dia."


"lahaii apa masalahnya pun kalau dia tahu ?"


"ehh kau lelaki kau tak faham."


Namjoon time tu rasa macam nak lilit aja selendang tu dekat mulut adik dia. ni la perempuan bila kita yang lelaki ni nak amik tahu pasal dia kata kita tak faham dia.

Lepastu bila kita tak tanya marah pulak kata tak concern. lepu kang



"lantak kau lah dek non. haa tu kekasih hati buah pengarang jantung kau dah sampai bersama kekasih hati buah pengarang jantung dia."


"Diam la siut tahu pandai rap."

Sedih sia hati ni. Haii sama cantik sama padan betul diorang berdua. Aku ni kalau nak dibandingkan dengan kentang, kentang menang rasanya.



"dah la masuk kelas jom. ini kali pertama kau datang sekolah awal."


Namjoon tarik tangan aku masuk dalam pagar sekolah.



Alahh rilek ah semua orang tahu kut aku adik namjoon haa haaa.



Jimin je yang kuno sikit taknak amik tahu isu semasa.



//

"weh mana nana ? tak rehat sesama ke dengan kita ?"


Aku tanya guanlin yang get ready nak makan.

"Kau tak tahu ke dia kan dah ada kawan baru."


Aku berkerut. Kawan baru ?


Aku toleh belakang cari kelibat nana dan nampak dia bersama dengan sekumpulan gadis gadis lawa.


"tu ke ?"


"kau nampak macam ada yang lain ke shetan."


"Hek eleh kau ni. Tanya je emo pulak."



"Gila kau tak emo. Aku pantang jenis manusia lupa member ni."


"Alahh kau ni takkan dia nak asyik kawan ngan kita je. Sendu la nanti. Biarlah dia. Dia pun nak ada kawan kawan lawa, hot stuff jugak."


Ada unsur unsur bitter kat situ. Aku malas nak jump in conclusion tiba tiba. Kang nanti bawak gaduh besar tak mahu la aku.

"Lantak ah nana tu. Yang penting sekarang asal jimin asyik pandang kau ni dari tadi ? Ada apa apa ke ? Cemnie en tanak story."


Aku tersedak sup ayam yang aku hirup tadi.


Yatohan. 


Aku toleh belakang lagi sekali dan nampak jimin bersama ahli ahli nya sedang pandang aku.



Tak lagi peliknya apa pasal si hidung tinggu tu pun ada dekat situ siut.



"malu do nak cite."


"rilek ah aku je kot. semua perkara memalukan pasal kau aku tahu. Dari terlanggar tiang sampai jatuh dalam longkang semua aku tahu."


Tak pasti nak bersyukur nak kasi wwe si kuali ni.


Jadi aku cerita dekat dia pasal chat semalam.


Nyesal gak ah sebab sepanjang hari tu siut je guanlin nganjing aku.


//

Aku menuju ke pintu pagar sekolah. Guanlin harini ada duty kemas perpustakaan so dia balik lambat.


Namjoon ada kelas tambahan so dia pun balik lambat.



Hmmmmmmmmmm.


Gila forever alone sia aku ni.



Dah la hujan lebat.


Nak tunggu ke tanak. Tapi kalau tunggu terlepas la cerita NUR SUP BUNJUT BUKAN SIHIR aku. Aduuuu.


Payung tak bawak takkan nak redah.



"nak balik sama sama ke ?"




Wehh suara tuuuuuuuuuuuuuu.







tbc.










instagram | pjmWhere stories live. Discover now