sorry slow update T^T aku tersangat busy
Selepas habis ride tu aku orang first cari tandas. Eheyy siapa kata aku nak muntah tu. Eh sorry sikit eh akh cuci tangan kau pe tau.
"A-aku rasa aku tanak suka dia dah."
Perempuan ni biar betul. Ultimate crush kot. Takkan dah tanak suka.
Aku keluar dari tandas menuju ke arah Eun Na yang tengah ikat tali kasut.
"So lepasni kita nak pergi mana ?"
Errr nak pergi mana lagi eh.
"Weh kook aku nak naik merry go round ah."
"Haaa jom."
Aku ikut dia ke merry go round yang betul betul berada dekat depan mata kitorang ni.
"Weh kau nak pergi mana ? Merry go round situ."
"Aku nak naik yang itu."
"SIOT KAU BUKAN BUDA KECIK LA HANAT"
Tak sempat nak tarik dia dah naik dulu dah. Yatuhan. Mohon biar dia malu sorang. Aku tanak malu sekali.
"JUNGKOOK JOM LA NAIK SEKALI ALAH ALAHHH MEMALU HANJIRR PULAK"
Astaghfirullah mana nak sorok muka ni.
"Pergila bang awek dah panggil tu."
Aku usha budak laki sebelah aku. Ehh ehh aku rembat aiskrim kau kang.
"CEPATLA JUNGKOOK. HARAP ABS JE BESAR NAIK MERRY GO ROUND PUN TAKUT KEWWW"
Yaa ini sangat malu tapi jap camne dia tahu aku ada abs ni. Alamakk ni mesti ketagih lagu fake love ni. Come on la member sekarang #idol lah.
Streamm #idol bebanyak kalau sayang jungkook a.k.a saya gaisss.
Aku pun dengan pasrah nya pergi la naik sekali tebalkan muka.
//
"Aduuu penat dah fuhh."
Aku duduk di sebuah bangku sedia ada sambil bersandar pada jungkook. Apa guna badan ketul ketul takleh buat sandar en.
"Kelakar siot kau dekat coller coaster tadi. Aku dah nak buat buat tak kenal kau tadi."
Ehhh ehh mamat ni.
"Hahaha kelakar sangat. HAHAHAHAHAhanjirr."
"Weh."
"Pe."
"Kau."
"Pe."
"Serious-"
"Eh tahi nak cakap, cakap terus penat siot author ni nak tekan enter bebanyak kali."
"Aduuu takyah marah. Kau pelakon gaji sikit diam ah."
"Haa apa dia nk cakap tu."
"Kau serious ah tanak suka jimin ?"
Aku pandang jungkook.
"Aku- aku tahla. Aku tak tahu la kenapa dengan aku. Selama ni time dia cam tanak layan aku, aku bukan main lagi nak dekat dia."
Aku menguis hujung baju aku aku.
"Tapi sejak dia tiba tiba rapat dengan aku, tahla aku macam tak biasa. Lagipun dia baru break dengan seulgi. Aku tanak la nampak macam perempuan murah. Bila dah tahu dia single terus nak masuk line."
Jungkook pandang aku semacam.
"Kau pehal bilis."
"Tak, first time rasa apa yang kau cakap ni cam make sense gila. Selama ni kan kau cakap nonsense. Bodo bodo gittew."
"Maju lu sini bilis."
Jungkook gelakkan aku.
"Kau jangan ah putus asa sekarang. Cuba je la tackle dia. Mana tahu dapat"
Aku pandang jungkook. Sejak bila dia ni jadi penyokong aku ni.
"Mana kau tahu."
"Aku dengan jimin tu rapat. Alahh kau ni aku debik kang. Tackle je la. Tak dapat belakang cite."
Aku mencebik. Ehh ehh dia ni. Kaunselor cinta tak berguna betul.
"Dah tu kalau dia tak suka aku, camne ?"
"Kalau dia tak suka, aku suka"
jap mamat ni cakap kuat sikit pls hello sis ni kalau sumbat earphone kadar volume maksimum ni jadi separuh pekak ni.
"HAA APA TAK DENGAR"
"Aku cakap mesti dia suka kot."
Aku pandang jungkook. Mamat ni walaupun hidung besar seperti besarnya riak dia. Tapi baik jugak dia ni.
Mungkin aku patut terima dia sebagai kawan aku.
"Weh Eun Na."
"Haa pe."
"Jom masuk rumah hantu."
Okey aku tarik balik kata kata kawan tu.
tbc.
YOU ARE READING
instagram | pjm
Fanfiction"hi crush. dengar cite dah break. jom kapel." -Eun Na "pergi mampos lo." - pjm kisah pendek Eun Na yang ingin di notice oleh crush terchenta. Warning! [ending plot twist yang mindblown gila] strictly originally written by @lmaotaegucci do not copy...