Luke × Reader

241 14 2
                                    

starwarsgirl69 itt van a kért oneshotod.
Remélem jó lett, és elnyeri tetszésed. ❤

Mindenki feléd fordult, amikor beléptél a Cantina bár kapuján. Az igazat megvallva, kicsit feltűnőbb voltàl, mint a többi vendég, pedig csak egy egyszerű fekete hosszúujjú, egy fekete nadrág, bokacsizma és egy fekete bőrdzseki volt rajtad.

Te egy Han Solo nevű fickót kerestél, hogy megkérd, csempésszen neked egy kis árut. Azonban megakadt a szemed egy fiún. Fiatal volt, nagyon fiatal. Talán annyi idős, mint te. A jobb oldalán Ben Kenobi, volt jedimester foglalt helyet, amiből arra következtettèl, a fiú jedinek tanul.
 
Igéző szemei nem engedték, hogy máshová nézz. Neked viszont dolgod volt, így megszakítottad a szemkontaktus a fiúval, és Han keresésére indultál.

Amikor végre megpillantottad, éppen a fiúval és Kenobi mesterrel beszélt, így inkább odamentél a pulthoz, és rendeltél valamit inni. Mikor befejezték, gyorsan letárgyaltad a dolgot Hannal, majd távoztál a bárból.

Ahogyan a siklód felé igyekeztél, hirtelen belebotlottál valakibe. Sűrű elnézések között indultál volna tovább, azonban amint felpillantottál a fiú igéző szemeivel találtad szembe magad.

- Bocsánat, nem akartam nekedmenni. - szabadkoztál, majd mikor elléptél, megragadta a karod és visszahúzott.

- Hogy hívnak? - kérdezte.

- (T/N) - válaszoltad, majd te is megkérdezted. - És téged?

- Luke Skywalkwer. - mosolyodott el, majd az idilleteket a rohamosztagosok léptei zavarták meg.

- (T/N),  kell jönnie. - szóltak, mire Luke megragadta a kezed, és elkezdtetek rohanni egy hajó felé.

- Álljon meg! Ismétlem, álljon meg! - a katonák hangjai egyre közelebbről hangzottak, mikor egy hajó felé fordultatok, és gyorsan felrohantatok rá.

- Ez kinek a hajója? - kèrdezted.

- Han Soloé. - feleli, majd gyorsan folytatja. - Van egy kis üzletem Hannal, de holnapig nem indul el a hajója. Ha van kedved, megmutatom neked a vàrost. - mosolyog ràd

- Rendben. - egyezel bele. - Csak kellene valami màsmilyen ruha vagy valamilyen álca.

- Majd veszek neked valamit. - mosolyog rád úgy, hogy a szíved hirtelen egy gyorsabb ütemet vesz fel.

- Akkor, elvihetlek életed legjobb kalandjára? - kezét nyújtja feléd, amit te bátran elfogadsz, majd kézenfogva indultok el felfedezni a fővárost.

Két óra múlva kifáradtan és boldogan ültél le pihenni. Luke az elmúlt időszakban mindent megtett, hogy megnevettessen és hogy jól érezd magad. Rengeteget beszéltetek a hajókról, siklókról és a Birodalomról.

Lassan meg lefele a nap. A külvárosban vagytok éppen, és a naplementét nézitek. Luke közelebb húz magához, így a mellkasára hajtod a fejed, és próbálod elraktározni magadban ezeket a szép pillanatokat.

Mikor az eget narancssárga fény borítja mindenhol, Luke feléd fordul, te pedig felnézel rá. A szemeid elvesznek az övében, majd lassan megcsókol. Te visszacsókolsz, hiszen az első pillanattól kezdve erre vártál. Mikor elváltok egymástól, a vállába fúrod a fejed zavarodban.

- Szeretlek, (T/N). - mondja a fiú.

- Én is szeretlek, Luke. - mondod, majd hirtelen eszedbe jut valami. - Ha te jedi vagy, akkor nem tilos szeretned? - kèrdezed.

- Nem érdekel, mit tilos és mit nem. - feleli. - Ha jedinek lennem azt jelenti, hogy nem lehetek együtt azzal, akit szeretek, akkor inkább nem leszek jedi. - mondja, majd egy puszit nyom a fejedre.
Te becsukod a szemed és élvezed, hogy a fiú, akit szeretsz, a karjaiban tart, majd pár perc múlva elnyom az álom.

Meet You There | oneshotsWhere stories live. Discover now