1.BÖLÜM

246 10 2
                                    


Merhaba bugün Üniversite'min ilk  günü ve ben çok heyecanlıyım. Üniversite'mle alakalı her şeyi çok merak ediyorum özellikle de yeni arkadaşlarımı merak ediyorum .Hep kendi kendime acaba nasıl birileri diye düşünüyorum.Ve artık bugün bütün sorularım cevap bulucak çok mutluyum:)şimdi hazırlanıp ve makyajımı yapıp üniversite'me gideceğim .Hemen hazırlanmaya başladım. Üstümü giydikten sonra hemen makyajımı yapmaya başladım eğer acele etmessem okula geç kalabilirdim daha ilk günden geç kalmak istemiyordum .Ve hemn makyajımıda bitirip evden çıktım ve okula doğru yürümeye başladım .Okula gittiğimde kapılarda kimin hangi sınıfa gideceği yazıyordu hemen kendi ismimi aramaya başladım ve buldum . Hemen sınıfıma doğru ilerlemeye başladım çünkü gerçekten arkadaşlarımı çok merak ediyordum . Sınıfıma girdim herkes hoca'nın gelmesini bekliyordu ben sınıfa girince herkes bana tip tip bakmaya başladı açıkcası sınıfımdaki arkadaşlarımı sevmemiştim tabi önyargılı olmamak lazım daha ilk gün diye düşünerek boş olan bir yere oturdum.Ve hocanın gelmesini beklemeye başladım.Sonunda herkesin beklediği o hoca geldi.Hoca ilk ben kendimi tanıtıyım diye cümlesine başladı .Ve kendisini tanıtmaya başladı dediki.Merhaba çocuklar ben Selda AKÇA 34 yaşındayım ve sizin matematik hocanızım dedi. Aslında selda hocayı sevmiştim bana sıcak kanlı gelmişti ama bunu bana zaman gösterecekti.Ve ders işlemeye başladık ondan sonra sıra sıra bütün hocalar gelip kendini  tanıtıp ders işleyip gittiler artık son derse gelmiştik son derside işledikten sonra zil çaldı ve herkes sınıftan çıktı .Murat beni okuldan almaya gelicekti sahi sizi Muratla tanıştırmamıştım Murat benim erkek arkadaşım.1 yıldır sevgiliyiz neyse devam edelim.  Murat 'la birlikte okulun yanındaki kafeye gidip kahve içmeye başladık.Neden bilmiyorum ama Murat bugün çok soğuktu.Konuşurken bana bişey anlatacağını söyledi.Heyecanla onun diyeceklerini bekliyordum ama bir türlü ağzındaki baklayı çıkaramadı.Önemli bir işim var deyip gitti.Gerçekten bugünlerde çok farklı davranıyordu.E mağlum ben de eve gittim.En yakın arkadaşım Buketi aradım.Onunla biraz konuştuk falan sonra kapattık.İnstagrama girip Muratın hesabına bakayım dedim.Sanırım beni engellemiş çünkü hesabını bulamıyordum.Sormak için mesaj yazdım ama cevap vermedi ben de aradım ama telefonlarımı açmıyordu.Napıyor anlamıyorum ya ! Neyse daha fazla kafama takmadan salona geçtim.Televizyonu açıp Erkenci Kuş 'u izlemeye başladım.Saat bayağı bir ilerlemişti.Yatak odama geçip uyudum.

TesadüfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin